Iranian Agriculture News Agency

مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان

صبح امروز 24 بهمن ماه 1400 راس ساعت 10 صبح طی حکمی از سوی مقام عالی وزارت جهاد کشاورزی، از زحمات بی شائبه جناب آقای محمد فرید سپری تقدیر و آقای پیمان اسکندری به سمت رییس جدید سازمان جهاد کشاورزی منصوب شدند .

مراسم تودیع و معارفه رییس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان کردستان، در این مراسم که  مشاور محترم وزیر جهاد کشاورزی و رییس دفتر هماهنگی امور استانها ، فرماندهی محترم بسیج وزارت جهاد کشاورزی ، معاون حوزه نیروی انسانی استانداری کردستان و جمعی از مدیران  کل ادارات، شرکتها و تشکلهای بخش کشاورزی حضور داشتند ، محمدی مشاور محترم وزیر و رییس دفتر هماهنگی امور استانها ضمن اشاره به تعهد ، شایستگی و خضوع والای ریییس سابق سازمان جهاد کشاورزی از استان کردستان به عنوان قطب تولید عمده محصولات کشاورزی در کشور نام برد و اظهار داشت: سفره 85 میلیون ایرانی با تلاش کشاورزانی به ثمر می نشیند که امنیت و اقتدار غذایی را در کنار امنیت و اقتدار نظامی قرار داده و تولید ثروت و اشتغال پیدار را رقم زده اند.

در ادامه محمد فرید سپری رییس سازمان جهاد کشاورزی با اظهار این مطلب که مسئولیت از مزرعه تا سفره و تامین، تولید، نظارت بر بازار و بازار رسانی همه بر عهده جهاد کشاورزیست ، استان کردستان را استان زرخیز کشور اعلام نمود و افزود: بالغ بر 11 درصد گندم کشور توسط مولدین کردستانی تولید میشود که در این زمینه مقام پنجم تولید گندم کشور را این استان داراست .

وی در تولید حبوبات  به تولید 45 هزار تن در سال  اشاره و افزود: در تولید حبوبات رتبه چهارم کشور در تولید گوشت سفید مرغ رتبه هشتم را استان کردستان داراست.

سپری زحمت فراوان کشاورزان در عرصه تولید را گواه همت مضاعف دانست و اظهار داشت: کشاورزی شغل انبیا بوده و ما بر دست پر زحمت  این زحمت کشان بوسه می زنیم.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید