Iranian Agriculture News Agency

امضای تفاهم نامه همکاری در حوزه مسکن بین سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل راه و شهرسازی استان چهار محال و بختیاری

مدیر رفاه و پشتیبانی سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای تفاهم نامه وزارتخانه های جهاد کشاورزی و راه و شهرسازی جهت احداث ۱۰۰ هزار واحد مسکن کارکنان وزارت جهاد کشاورزی، تفاهم نامه استانی نیز به امضای رییس سازمان جهاد کشاورزی و مدیرکل راه شهرسازی استان رسید.

امضای تفاهم نامه همکاری در حوزه مسکن بین سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل راه و شهرسازی استان چهار محال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، نامدار ملک پور گفت: با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته توسط همکاران سازمان جهاد کشاورزی و ادارات تابعه در استان و شهرستان ها و هماهنگی با ستاد، فرآیندهای اولیه جانمایی  و معرفی 4 قطعه زمینی در شهرستان های شهرکرد ،فارسان و آلونی صورت گرفته است.

وی گفت: جانمایی زمین جهت احداث مسکن  در شهرستان های لردگان و بروجن در دستور کار این مدیریت می باشد و در اسرع وقت به اداره کل راه و شهرسازی استان معرفی می‌شود.

مدیر رفاه سازمان جهاد کشاورزی استان تصریح کرد: سند اراضی معرفی شده از سوی سازمان بعد از تغییر کاربری، به نام اداره کل راه و شهرسازی منتقل خواهد شد و بر مبنای قانون ۵۰ درصد اراضی معرفی و تغییر کاربری شده به سازمان جهاد کشاورزی تخصیص خواهد یافت تا موضوع تفاهم‌نامه احداث مسکن کارکنان  در آن زمین‌ها، اجرایی و عملیاتی شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید