Iranian Agriculture News Agency

۲۰۸ هزار هکتار از محصولات زراعی چهارمحال و بختیاری زیرچتر بیمه کشاورزی قرار گرفت

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال زراعی جاری بیش از ۱۵ هزار هکتار از باغات، ۲۰۸ هزار هکتار از محصولات زراعی و ۱۱ هزار و ۵۰۰ هکتار از مراتع استان که دارای طرح مصوب واگذار شده است، زیرپوشش بیمه کشاورزی قرار گرفت.

 ۲۰۸ هزار هکتار از محصولات زراعی چهارمحال و بختیاری زیرچتر بیمه کشاورزی قرار گرفت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری ،معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری از کسب رتبه چهارم استان در تحقق برنامه بیمه بخش کشاورزی در سال زراعی جاری در سطح کشور خبر داد.

حمید رحیمی افزود: در سال زراعی جاری بیش از ۱۵ هزار هکتار از باغات، ۲۰۸ هزار هکتار از محصولات زراعی و ۱۱ هزار و ۵۰۰ هکتار از مراتع استان که دارای طرح مصوب واگذار شده است، زیرپوشش بیمه کشاورزی قرار گرفت.

به گفته وی، در سال زراعی جاری بیش از ۶۵۰ هزار راس دام سبک و سنگین دامداران، عشایران و روستاییان استان زیرپوشش بیمه قرار گرفت.

وی اظهار داشت:بیش از ۱۸۶ هزار دام سنگین و ۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دام سبک سنتی، صنعتی و عشایری در استان وجود دارد که دامداران با پرداخت بیمه پایه برای بیماری‌های عام و فراگیر می‌توانند از بیمه، غرامت دریافت کنند.

رحیمی اظهار داشت: امسال تنه درختان نیز در برابر حوادث و عوامل قهری، ماشین‌آلات کشاورزی و برداشت آب از چاه‌ها و گلخانه‌های استان نیز پوشش بیمه قرار دارند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید