Iranian Agriculture News Agency

حضور تیم ارزیابی عملکرد در شهرستان سامان

مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری از حضور تیم ارزیابی عملکرد در شهرستان سامان خبر داد.

حضور تیم ارزیابی عملکرد در شهرستان سامان

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، مسعود قلی پور مدیر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات سازمان جهادکشاورزی استان ضمن عرض تشکر و تقدیر از مجموعه مدیریت جهادکشاورزی شهرستان سامان، هدف حضور تیم ارزیابی عملکرد در هر شهرستان را جمع آوری اطلاعات به تفکیک هر شهرستان و انعکاس آن به مسئولین سازمان  به منظور بهبود کیفیت عملکرد نیروی کار عنوان کرد.

وی گفت: محور کار ارزشیابی بر اساس سه بخش صورت میگیرد از جمله پروژه های تفویض شده به شهرستان، پروژه‌های و طرح های انجام شده در شهرستان در حوزه آب و خاک، زراعت، باغبانی، ترویج و آموزش، امور دام و شیلات، امور اراضی، صنایع و مکانیزاسیون، امور مالی و امور اداری و فرم های ارزشیابی که از قبل به مدیریت ها ارجاع شده و خلاصه ای از شاخص های مهم کشاورزی است.

قلی پور در پایان خاطرنشان کرد: ارزیابی عملکرد عامل مهمی در شناسایی استعداد و ظرفیت افراد دارد. سازمان‌ها به کشف بهره‌وری کارکنان به منظور افزایش حجم تولید، خدمات و ایجاد تغییر مثبت نیاز دارند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید