Iranian Agriculture News Agency

همزمان با دهه مبارک فجر:

15 هکتار از اراضی کشاورزی روستای حیدری شهرستان بن به سیستم های نوین آبیاری تجهیز شد

همزمان با دهه مبارک فجر 15 هکتار از اراضی کشاورزی روستای حیدری از توابع بخش شیدا شهرستان بن به سامانه های نوین آبیاری مجهز شد.

 15 هکتار از اراضی کشاورزی روستای حیدری شهرستان بن به سیستم های نوین آبیاری تجهیز شد

به گزارش خبرنگار ایانا در ساتان چهارمحال و بختیاری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بن با اشاره به افتتاح سه طرح  همزمان با دهه مبارک فجر در شهرستان بن اظهار داشت: طرح آبیاری قطره ای مزرعه گاوکش روستای حیدری بخش شیدا در مساحت 15 هکتار با  میزان اعتبار 3 میلیارد 173 میلیون ریال افتتاح می شود  که مبلغ 2 میلیارد 573 میلیون این طرح از محل اعتبارات دولتی پرداخت شده است.

باقر باقری افزود: با بهره برداری از این  طرح زمینه اشتغال 18 نفر بصورت مستقیم و غیر مستقیم فراهم و 30 خانوار روستای حیدری از آن بهره‌مندخواهند شد.

 باقری از طرح توسعه و احیای باغات شهرستان بن خبر داد و افزود: 7 هزار 712 اصله نهال در راستای توسعه و احیای باغات بین بهره برداران توزیع می‌شود.

وی به توسعه مکانیزاسیون در شهرستان بن اشاره کرد و گفت: در راستای افزایش ضریب مکانیزاسیون کشاورزی به منظور افزایش بهره وری کشاورزی در سال ۹۹ مبلغ 7میلیارد و410 میلیون ریال تسهیلات خط اعتباری مکانیزاسیون برای خرید تجهیزات کشاورزی در شهرستان بن پرداخت شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید