Iranian Agriculture News Agency

سالن اجتماعات جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری به نام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شد

همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی سالن اجتماعات سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری به نام « شهید حاج قاسم سلیمانی» نامگذاری شد.

سالن اجتماعات جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری به نام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری‏، در آیینی با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان،مشاور و مسئول رسیدگی به امور ایثارگران استانداری، مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس،مدیران ادارات تابعه ،ستادی و کارکنان جهاد کشاورزی استان سالن اجتماعات این سازمان به نام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین شد.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در آیین نامگذاری سالن اجتماعات سازمان به نام شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهید سلیمانی نماد بارز ولایت مداری بود و به واسطه ولایتمداری، اخلاص و مهربانی توانست محبوب دل‌ها شود.

عطا الله ابراهیمی افزود: شهیدقاسم سلیمانی بنیانگذار یک مکتب بود که درآن دفاع از مظلوم جز ویژگی های بارز این مکتب بود.

ابراهیمی گفت: مکتب قاسم سلیمانی نه تنها در عرصه‌های نظامی و سیاسی راهگشای مسائل استراتژیک و رسیدن به اهداف والای این کشور و نظام بوده، بلکه در تمامی عرصه‌هامی‌تواند زمینه ساز توسعه  و ساختن ایرانی آباد باشد.

وی‏، تسلط به علوم وفنون روز، ارتباط تنگاتنگ با خدا و شجاعت و در پیشگام بودن درصحنه‌ها را از دیگر ویژگی‌های ممتاز و بی‌بدیل این شخصیت والا برشمرد.

ابراهیمی با تاکید بر اینکه تواضع و فروتنی سردار سلیمانی بی‌نظیر بود، خاطرنشان کرد: تواضع و فروتنی در این شخصیت بزرگ به تمام معنا وجود داشت همیشه در کنار محرومین و مظلومین بود و به مشکلات آن‌ها رسیدگی می‌کرد.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی پشتوانه فرزندان شهدا بود افزود: پایبندی به آرمان‌ها شهدا در شخصیت سردار سلیمانی کاملا مشهود بود و عشق حاج قاسم به فرزندان شهدا را نمی‌شود توصیف کرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان  تصریح کرد: یکی از میراث سردار سلیمانی وفای به عهد ایشان بود و ایشان بر عهد و پیمانش با شهیدان و رهبری باقی ماندو نمونه بارز وفای به عهد ،نابودی داعش و تفکر تهدیدی آن بود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید