Iranian Agriculture News Agency

مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری:

پرداخت۲هزار و ۳۴۸ فقره تسهیلات اشتغال روستایی در چهارمحال و بختیاری

مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۲ هزار و ۳۴۸ فقره تسهیلات در قالب طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری در استان پرداخت شد.

پرداخت۲هزار و ۳۴۸ فقره تسهیلات اشتغال روستایی در چهارمحال و بختیاری

هوشنگ طاهری میرقائد روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایانا در شهرکرد گفت: نیمی از تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری استان به ارزش ۱۹۳ میلیارد تومان در اختیار بانک کشاورزی قرار داشت که این اعتبار به صورت ۱۰۰ درصد جذب شد و با اختصاص اعتباری از منابع ملی، تسهیلات پرداختی در این حوزه به ۲۰۲ میلیارد تومان افزایش یافت.

وی ادامه داد: این تسهیلات در مواردی از جمله احداث گلخانه، کشت گیاهان دارویی، توسعه فعالیت‌های کشاورزی، دامپروری و طرح‌های ارائه شده از سوی بهزیستی، کمیته امداد، ورزش و جوانان، حمل و نقل و راهداری و سایر دستگاه‌ها پرداخت شده است.

طاهری خاطر نشان کرد: با تکمیل طرح‌های برخوردار از تسهیلات روستایی و عشایری بیش از یک هزار و ۳۰۰ شغل در استان ایجاد خواهد شد.

مدیر شعب بانک کشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به جذب به موقع تسهیلات روستایی و عشایری در این استان، افزود: این طرح گام موثری در توسعه مناطق روستایی و اشتغالزایی روستاییان به شمار می‌رود.

به گزارش ایانا، اجرای طرح اشتغال پایدار روستایی و عشایری از طرح‌های مهم دولت تدبیر و امید برای رونق اشتغالزایی در کشور به شمار می‌رود.

اجرای این طرح از پایان اسفند ۹۶ در این استان آغاز شده است و تاکنون بیش از ۸۰ درصد تسهیلات اختصاص یافته به این استان جذب شده است.

چهارمحال و بختیاری بیش از ۹۷۹هزار نفر جمعیت در ۱۰ شهرستان دارد که بخشی از این جمعیت در مناطق روستایی و عشایری هستند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید