Iranian Agriculture News Agency

برگزاری دومین کارگاه آموزشی ویدئو کنفرانس با عنوان "مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی"

دومین کارگاه آموزشی با عنوان مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی با تدریس حمید شکری خانقاه برگزار شد

برگزاری دومین کارگاه آموزشی ویدئو کنفرانس با عنوان "مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی"

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، دومین کارگاه آموزشی با عنوان "مدیریت و برنامه ریزی استراتژیک در روابط عمومی"باتدریس حمید شکری خانقاه به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی برای تحقق اهداف وزارت، اثربخشی و اثر گذاری هر بیشتر تعاملات وزیر و مدیران ارشد با مخاطبان کلیدی و جامعه کشاورزی، نقشه ذینفعان را ترسیم و استراتژی‌های ارتباطی را تدوین کرد و با تدبیر رییس مرکز کانال‌های ارتباطی گسترده‌تر، تعاملات اجتماعی با گروه‌های مختلف ذینفعان باز تعریف، سیاست‌های اطلاع رسانی تعاملی طراحی شد. برای تضمین اثر بخشی و تحول در نیروی انسانی در سطح ملی، آموزش‌های ممتد تخصصی روابط عمومی و ارتباطات بخش کشاورزی را به کارگاه آموزشی در سراسر کشور اجرا می‌کند.

حمید شکری خانقاه معاون هماهنگی مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی گفت: نظر به اهمیت روابط عمومی و نقش مدیریتی آن در تحقق اهداف وزارت خانه و لزوم امید آفرینی مدبرانه در سطح جامعه با روشنگری هوشمندانه و راهبری دغدغه‌های ارتباطی مقام عالی وزارت، برنامه راهبردی نظام ارتباطات یکپارچه وزارت جهاد کشاورزی تدوین شد. وی ادامه داد: مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی برای اثربخشی و اثر گذاری هر بیشتر تعاملات وزارت با مخاطبان خود، نقشه ذینفعان را ترسیم، استراتژی‌های ارتباطی را تدوین کرد و با تدبیر رییس مرکز، کانال‌های ارتباطی را گسترده، تعاملات اجتماعی با گروه‌های مختلف ذینفعان را باز تعریف، سیاست‌های اطلاع رسانی اثر بخش طراحی شد. در این راستا نیز برای تقویت و تحول نیروی انسانی در سطح ملی، آموزش‌های تخصصی روابط عمومی بخش کشاورزی را به صورت مداوم و در هر ۱۰ روز یک ورک شاپ تخصصی را در سطح ملی برگزار خواهد کرد.

نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی ارتباطی در روابط عمومی گفت: روابط عمومی هوشمند با مدیریت هوشمندانه رئیس مرکز روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی، برای تحقق اهداف عالیه وزارت خانه رویکرد تخصصی استراتژی مداری و برنامه محوری را جایگزین وظیفه محوری و رویداد گرایی کرده است. با برنامه ریزی‌های به عمل آمده، تخصص گرایی را با رویکرد نظام ارتباطات یکپارچه مشارکت محور در دستور کار قرار داده است. وی تاکید کرد که اطلاع رسانی کلیشه‌ای، فاقد کار آیی است و کمکی به اهداف عالیه وزیر و مدیران ارشد نخواهد کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید