Iranian Agriculture News Agency

تداوم طرح خرید گوشت مرغ مازاد بر نیاز در چهارمحال و بختیاری

سرپرست پشتیبانی اموردام استان چهارمحال و بختیاری گفت: در راستای حمایت از مرغداران،تاکنون ۱۸۲ تن مرغ مازاد بر نیاز استان از تولید کنندگان خریداری شده است.

تداوم طرح خرید گوشت مرغ مازاد بر نیاز در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری،سرپرست پشتیبانی امور دام استان گفت: در راستای حمایت از رونق تولید و همچنین شعار سال جهش تولید، این شرکت با تمام توان در حال خرید مرغ مازاد مرغداران است؛ به نحوی‌که از ابتدای سال‌جاری تا کنون ۱۸۲ تن مرغ مازاد مرغداران استان چهارمحال و بختیاری را خریداری و در قالب ذخایر استراتژیک خود نگهداری کرده است.

بهروز آل‌مومن افزود: خرید گوشت مرغ منجمد توسط شرکت پشتیبانی امور دام قطع نشده و کماکان در جهت حمایت از تولیدکنندگان ادامه خواهد داشت

وی گفت: پشتیبانی امور دام  برای جلوگیری از ضرر و زیان مرغداران به صورت شبانه‌روزی آماده خرید گوشت مرغ در دو کشتارگاه طیور استان چهارمحال و بختیاری است.

سرپرست پشتیبانی امور دام استان تصریح کرد: شرکت بر اساس ضوابط و دستورالعمل‌های ابلاغی مصوب و در راستای حمایت از تولیدکنندگان مرغ و تنظیم بازار نسبت به خرید مرغ اقدام کرده است.

آل‌مومن با بیان اینکه محدودیتی در خرید مرغ منجمد از تولیدکنندگان وجود ندارد، گفت: اولویت خرید مرغ، انعقاد قرارداد با مرغداران، تشکل‌ها، تعاونی‌ها ، اتحادیه و زنجیره‌های تولید است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید