Iranian Agriculture News Agency

‍ بازدید مدیر تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری از کارخانه تولید لبنیات یکتا شیر

مدیر تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری و مهندس اکبریان فرماندار شهرستان سامان و هیئت همراه از کارخانه تولید لبنیات یکتا شیر با برند نیک پسند اتحادیه دامداران استان چهارمحال و بختیاری بازدید کردند.

‍ بازدید مدیر تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری از کارخانه تولید لبنیات یکتا شیر

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، افشین حیدری مدیر تعاون روستایی چهارمحال و بختیاری و مهندس اکبریان فرماندار شهرستان سامان و هیئت همراه از کارخانه تولید لبنیات یکتاشیر با برند نیک‌پسند اتحادیه دامداران استان چهارمحال و بختیاری بازدید کردند.

در این بازدید افشین حیدری ضمن تشریح اقدامات اتحادیه دامداران استان اظهار کرد: اتحادیه دامداران این استان در اقدام به گسترش فعالیت های خود، زنجیره شیر را متشکل از کارخانه خوراک دام سورشجان، مرکز جمع آوری شیر هفشجان و کارخانه فرآوری شیر در شهرستان سامان با نام یکتا شیر و برند نیک پسند با بکارگیری حدودا 36 نفر نیروی کار آغاز به کار کردند.

در ادامه مهندس اکبریان با ابراز خرسندی از فعالیت‌های شبکه تعاون روستایی استان بیان کرد: از مجموعه تعاون روستایی استان جای تشکر دارد که چرخه اقتصادی شیر را در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی شکل داده است. این زنجیره باعث شده علاوه بر ایجاد اشتغال، تولیدخوراک دام، تولید شیر، فرآوری، بسته‌بندی و عرضه محصولات با کیفیت با برندسازی بسیار خوب را به بازار استان داشته باشیم، به‌طوری‌که با مدیریت بسیار کارآمدی که در این مجموعه وجود دارد از اقصی نقاط کشور متقاضی خرید محصولات این مجموعه هستند.

وی افزود: قطعا حمایت از این چرخه و حمایت از تولید از اولویت‌هاست. در همین راستا بحث ایجاد بازارهای جدید در خارج از استان و هم خارج از کشور را برای این مجموعه دنبال خواهیم کرد و این موضوع در اولویت اقدامات ما قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید