Iranian Agriculture News Agency

۱۷.۸ میلیون کیلوگرم خوراک و مکمل آبزیان از چهارمحال و بختیاری صادر شد

مدیرکل دامپزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ۱۷ میلیون و ۸۵۴ هزار و ۶۳۰ کیلوگرم خوراک و مکمل آبزیان از این استان صادر شده است.

۱۷.۸ میلیون کیلوگرم خوراک و مکمل آبزیان از چهارمحال و بختیاری صادر شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال وبختیاری، محمد اسدی بیان کرد: در این مدت ۳۷۷ هزار و ۷۱۵ کیلوگرم ماهی خوراکی تازه از چهارمحال و بختیاری صادر شده است.

وی افزود: در ۱۰ ماهه سال‌جاری ۳۷۳ هزار و ۳۹۴ کیلوگرم محصولات لبنی و هفت هزار و ۶۰۹ کیلوگرم تخم ماهی پرورشی از چهارمحال و بختیاری صادر شد.

اسدی خاطرنشان کرد: در این مدت ۱۶۷ هزار و ۷۸۲ کیلوگرم پودر چربی با منشأ گیاهی، ۱۰۰ هزار کیلوگرم پودر ماهی، ۴۴ هزار و ۸۷۰ کیلوگرم تفاله نشاسته، ۱۳ میلیون و ۸۵۴ هزار و ۵۳۳ کیلوگرم جو و ۱۳ هزار قطعه جوجه یک‌روزه بوقلمون به چهارمحال و بختیاری وارد شده است.

وی یادآور شد: در ۱۰ ماهه سال‌جاری ۷۴۱ هزار و ۶۵۳ کیلوگرم داروی دامپزشکی، ۳۴ میلیون و ۲۶۶ هزار و ۱۶۳ کیلوگرم ذرت، ۲۳ میلیون و ۱۵۱ هزار و ۱۲۲ کیلوگرم ذرت دامی، ۱۶۵ هزار و ۵۲۰ کیلوگرم کنجاله آفتابگردان، یک میلیون و ۲۹۹ هزار و ۶۰۶ کیلوگرم کنجاله سویا، هفت میلیون و ۳۶۳ هزار و ۷۳۸ کیلوگرم کنجاله سویا از دانه تراریخته، ۱۴۹ هزار کیلوگرم گوشت گوساله و گاو منجمد و ۱۱۴ هزار کیلوگرم گوشت مرغ منجمد به چهارمحال و بختیاری وارد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید