Iranian Agriculture News Agency

افتتاح ششمین نمایشگاه تخصصی جامع کشاورزی در شهرکرد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری، از افتتاح ششمین نمایشگاه تخصصی جامع کشاورزی با حضور ۶۰ تولیدکننده از ۱۱ استان کشور درمحل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان خبرداد.

افتتاح ششمین نمایشگاه تخصصی جامع کشاورزی در شهرکرد

به گزارش خبرنگار ایانا در چهارمحال و بختیاری، حسین برزگر در این مراسم گفت: در سال‌های اخیر با توجه به گستردگی بخش کشاورزی و استقبال خوب عمومی مردم از این نمایشگاه‌های کشاورزی، نمایشگاه کشاورزی در سه بخش برگزار می‌شود. هم‌اکنون نمایشگاه جامع صنعت کشاورزی و در چند ماه آینده نمایشگاه آبزیان و نمایشگاه گل و گیاه برگزار خواهد شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری در این مراسم گفت: امسال سعی می‌شود محصولات بخش کشاورزی در این نمایشگاه به‌طور تخصصی عرضه شود.

محمدکاظم منزوی بیان کرد: در مدت برگزاری این نمایشگاه مشاوره بیمه محصولات کشاورزی انجام می‌شود.

وی افزود: کشاورزان چهارمحال و بختیاری بیمه محصولات کشاورزی خود را در اولویت قرار دهند تا در صورت بروز حوادث پیش‌بینی‌ نشده بخشی از خسارت‌های احتمالی جبران شود.

مدیر نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرکرد نیز گفت: در این نمایشگاه ۶۰ برند تخصصی کشاورزی از ۱۱ استان آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، قزوین، تهران، مرکزی، فارس، خوزستان، چهارمحال و بختیاری، خراسان رضوی و لرستان حضور دارند.

محمد مسعودی خاطرنشان کرد: شرکت‌کنندگان در ششمین نمایشگاه تخصصی جامع کشاورزی چهارمحال و بختیاری تا روز جمعه ۲۴ آذرماه جاری تولیدات خود را به مدت چهار روز از ساعت ۱۴ تا ۲۰ به نمایش می‌گذارند.

وی گفت: ۷۰ درصد غرفه‌های نمایشگاه، جدید و از برندهای نوین است که تنوع بالایی دارد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید