Iranian Agriculture News Agency

رفع کامل تداخلات ارضی در شهرستان بن در استان چهارمحار وبختیاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: بن، اولین شهرستان در استان است که رفع تداخلات ارضی در آن به طور جامع و کامل انجام شده و طلایی‌ترین سال را در حوزه لایروبی قنوات داشته است.

رفع کامل تداخلات ارضی در شهرستان بن در استان چهارمحار وبختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در  چهارمحال و بختیاری، حسین برزگر در نشست شورای اداری بن گفت: رفع تداخلات ارضی در این شهرستان به‌طور جامع و کامل انجام‌شده و طلایی‌ترین سال را در حوزه لایروبی قنوات داشته است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، با اشاره به تکمیل تخصیص اعتبارات در این شهرستان، افزود: امسال به سامانه‌های آبیاری بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون، لایروبی قنوات سه میلیارد و ۷۸۰ میلیون، ساخت استخرها و انتقال آب دو میلیارد تومان، توسعه باغات دیم و گیاهان دارویی دو میلیارد تومان اعتبار تخصیص داده‌شده است.

برزگر، با توجه به لایروبی مسیل‌ها و کانال‌های کشاورزی مناطق سیل‌زده در شهرستان بن، ادامه داد: برای تکمیل مجتمع گلخانه‌ای یانچشمه و لایروبی مناطق آسیب‌دیده در سیل یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص داده‌شده است.

وی، با اشاره به اجرای عملیات زیرساختی بزرگ‌ترین شهرک گلخانه‌ای استان در شهرستان بن، خاطرنشان کرد: عملیات آب‌رسانی به شهرک گلخانه‌ای والفجر شیدا در حال انجام است و با بهره‌برداری از این طرح دو هزار و ۵۰۰ نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم مشغول به کار می‌شوند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید