Iranian Agriculture News Agency

اجرای دو طرح کشاورزی دیگر در شهرستان اردل کلید خورد

فرماندار شهرستان اردل با اشاره به اجرای طرح‌های بخش کشاورزی در این شهرستان گفت: بعد از اجرایی شدن طرح تامین و انتقال آب اراضی دهکهنه روگر در سطح ۳۵۰ هکتار بعد از ۲۰ سال با مشارکت دو سرمایه‌گذار دیگر طرح ۱۱۰ هکتاری بالد عقد قرارداد و عملیات نقشه بردار‌ی و تکمیل مطالعات طرح تامین و انتقال آب هزار هکتاری شهر کاج توسط سرمایه‌گذار برای برآورد هزینه جهت عقد قرارداد شروع شده است.

اجرای دو طرح کشاورزی دیگر در شهرستان اردل کلید خورد

به گزارش خبرنگار ایانا در چهارمحال و بختیاری، یعقوب شکوهی بیان کرد: پس ازتلاش‌ها و پیگیری‌های انجام‌شده از مدت‌ها قبل خوشبختانه دو طرح کشاورزی شهر کاج و روستای بالد وارد مراحل اجرایی شدند.

وی گفت: طرح انتقال آب اراضی کشاورزی شهرکاج در سطح هزار هکتار است که در حال حاضر توسط سرمایه‌گذار در حال نقشه‌برداری و مطالعه جهت برآورد هزینه برای عقد قرارداد است.

وی بابیان اینکه تعامل خوبی بین اعضای شورای اسلامی شهر کاج و سرمایه‌گذار وجود دارد ابراز امیدواری کرد در صورت توافق قرارداد اجرای عملیات به‌زودی انجام می‌شود.

همچنین قرارداد طرح انتقال اراضی بالد در سطح ۱۱۰ هکتار میان سرمایه‌گذار و کشاورزان منعقد شده امیدواریم با شروع به کار سرمایه‌گذار، این طرح نیز وارد فاز عملیاتی شود.

 شکوهی یادآور شد: با شروع به کار این دو طرح کشاورزی در شهرستان می‌توان به رشد تولید و افزایش اشتغال دست‌یافت. 

فرماندار شهرستان اردل در پایان از تلاش‌های مدیرکل جهاد کشاورزی استان، مدیریت جهاد شهرستان، همه اعضای شوراهای اسلامی، مردم شهر کاج و روستای بالد تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید