Iranian Agriculture News Agency

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی چهارمحال و بختیاری به مردم لردگان

رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: گروه‌های جهادی استان به ۱۰۰ خانوار بخش منج شهرستان لردگان خدمات‌رسانی کردند.

خدمت‌رسانی گروه‌های جهادی چهارمحال و بختیاری به مردم لردگان

به گزارش خبرنگار ایانا در چهارمحال و بختیاری، حسین برزگر در حاشیه برگزاری دومین اردوی جهادی یاوران امام رئوف در مناطق کم برخوردار و عشایری بادامستان، میان‌مالان و دره‌شور بخش منج شهرستان لردگان تأکید کرد: در این اردوی جهادی گروه‌های پزشکی و دامپزشکی بیش از ۷۰۰ میلیون ریال خدمات دامپزشکی و پزشکی به مردم این مناطق ارائه دادند.

وی افزود: خدمات موردنیاز در این اردوی جهادی یک‌روزه با همکاری و همراهی اداره کل امور عشایر، بسیج عشایری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان، اداره کل دامپزشکی و اداره کل غله و خدمات بازرگانی ارائه داده شد.

برزگر خاطرنشان کرد: در این اردوی جهادی بیش از ۱۴۰ میلیون ریال مواد غذایی شامل آرد، پیاز، سیب‌زمینی، بسته بهداشتی و نوشت‌افزار بین خانوارها توزیع شد.

مدیرکل امور عشایر چهارمحال و بختیاری نیز با اشاره آغاز عملیات اجرایی ساخت پل ارتباطی مناطق عشایری دره‌شور بخش منج شهرستان لردگان یادآور شد: برای تکمیل این پل بیش از ۲۰ میلیارد ریال هزینه می‌شود.

محمد محمودی به آب‌رسانی سیار به مناطق عشایری و روستای این منطقه با تانکر اشاره و تأکید کرد: برای آب‌رسانی سیار به این مناطق دو میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات امور عشایر هزینه خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید