Iranian Agriculture News Agency

اجرای رزمایش مشترک برای ارائه خدمات به مردم بازفت

رزمایش مشترک سازمان جهادکشاورزی، سپاه حضرت قمر بنی‌هاشم (ع) و ادارات مرتبط با جامعه عشایری چهارمحال و بختیاری برای ارائه خدمات به منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ آغاز شد.

اجرای رزمایش مشترک برای ارائه خدمات به مردم بازفت

به گزارش خبرنگار ایانا در چهارمحال و بختیاری، مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه قمر بنی‌هاشم (ع) در حاشیه اعزام گروه‌های جهادی به منطقه بازفت گفت: این رزمایش تا پایان هفته جاری در سه بخش فرهنگی، عمرانی و محرومیت‌زدایی اجرا می‌شود.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی افزود: در بخش فرهنگی، تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا همراه با حضور جهادگران در گلزار شهدای بازفت و سرکشی از خانواده شهدا و اجرای برنامه‌های جهاد تبیین ویژه اقشار مختلف مردم و دانش‌آموزان در مدارس شبانه‌روزی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به خدمت‌رسانی جهادگران در عرصه محرومیت‌زدایی گفت: در این رزمایش ۶۰ بسته معیشتی، ۱۶۰ کیسه آرد، هفت تُن خوراک دام برای احشام عشایر، دو تن میوه، البسه، کیف و کفش و نوشت‌افزار، فرش، موکت و لوازم خانگی توزیع می‌شود.

ایزدی افزود: خدمت‌رسانی در عرصه‌های پزشکی، دندانپزشکی و همچنین ارائه خدمت در زمینه‌های عمرانی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای حمایت از عشایر بازفت در این رزمایش است

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید