Iranian Agriculture News Agency

تبیین دستاوردهای نظام از مهم‌ترین اهداف برای تحقق شعار جهاد تبیین

مدیرکل دفترحوزه نمایندگی ولی‌‌فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: تبیین دستاوردهای نظام و دستگاه‌های اجرایی از مهم‌ترین اهداف در تحقق شعار رهبر در جهاد تبیین است.

تبیین دستاوردهای نظام از مهم‌ترین اهداف برای تحقق شعار جهاد تبیین

به گزارش خبرنگار ایانا در چهارمحال وبختیاری،حجت‌السلام‌و‌المسلمین روح الله رحمانی مهر در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی‌فقیه در حوزه جهاد کشاورزی استان گفت: براساس شعارسال مقام معظم رهبری «مهار تورم و رشد تولید»، یکی از جاهایی که نقش بسزایی برای تحقق این شعار دارد  سازمان جهادکشاورزی است که امنیت غذایی مردم را برعهده دارد.

وی گفت : آنچه در سر سفره‌های مردم قرار می‌گیرد بیش از ۹۰ درصد حاصل تلاش فعالان حوزه جهاد کشاورزی از جمله کشاورزان، صیادان و دامداران است که امنیت غذایی مردم را برعهده دارند. 

وی خاطرنشان کرد: وظیفه ما در جهاد کشاورزی کار است و خدمت به مردمی که   به پای انقلاب و کشور فداکاری کردند.

 وی با بیان اینکه درچند ماه قبل دشمن با فکر و خیال خودش نظام و انقلاب را تمام شده می‌دانست، افزود:  دشمن از وفاداری مردم به این انقلاب، که جای جای آن شهیدی سر برافراشته و ریشه درعمق جانشان دارد غافل است.

 وی توضیح داد: دشمن نمی داند که مردم ما برای انقلاب مال که هیچ بلکه جان می دهند و حاضرند برای پایداری کشور ازجان خودشان بگذرند.

وی گفت: طبق فرمایش آقا، دشمن توهم برداشته بود، شاید این اتفاقات و این جنگ ترکیبی موجب این فراهم شود که اتفاقاتی در کشور رخ دهد، اما این خواب را به گور برده‌اند، چرا که هنوز مردم ما را خوب نشناختند، که این کشور و این مردم بیدی نیستند که با این بادهای سست از کار بیافتد و بلرزد.

وی بیان کرد: این امر موجب نمی‌شود که خدمت‌گزاران در دستگاه‌های اجرایی به وفاداری مردم کم اهمیتی باشند بلکه وظیفه ما را برای خدمت‌گزاری به مردم چند برابر می‌کند.

 وی اضافه کرد: باید خدمات و اقداماتی که در دستگاه‌های اجرایی انجام می‌شود طبق فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر"جهاد تبیین" باید اطلاع‌رسانی انجام شود. یکی از مواردی که ما وظیفه داریم تبیین کنیم خود شخصیت مقام معظم رهبری است که امروز وظیفه تک تک ما و مردم است که این جایگاه و شخصیت بزرگ ایشان را برای مردم و نسل جوان روشن کنیم.

وی بابیان اینکه، مقام معظم رهبری شخصیتی است که در همه زمینه‌ها استاد فن، صاحب حرف، سبک و اطلاعات جامع است، افزود: خیلی وقت‌ها ما شاهد هستیم که هر مجموعه‌ای که خدمت مقام معظم می‌رسند، رهبر مباحث تخصصی را بیان می‌کنند که خیلی از عزیزان متخصص اشراف کافی ندارند.

وی گفت: آنچه که امروز شاهد آن هستیم اینکه دشمن ابعاد وجودی مقام معظم رهبری( مدظله العالی) را بهتر از خود ما که مردم این سرزمین هستیم می‌شناسند، به‌طوری‌که هرجا دیدیم که تیرها وترکش‌ها به سمت عزیزی می‌رود و امروز موجب آمایش حمله‌ها است باید بدانیم قطعا نقاط قوت آقا است که موجب می‌شود دشمن یک حمله همه جانبه به شخصیت ولی‌فقیه کشورما داشته باشد؛ که به اذعان خود دشمنان رهبران و روسای جمهور دیگر کشورها خصوصیات، رهبری و درایت مقام معظم رهبری را ندارند.

وی گفت: آنچه که امروز در سازمان جهادکشاورزی استان چهارمحال و بختیاری شاهد هستیم همکاری بسیار خوب مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان و ریاست سازمان است که این دو بال است که سازمان را در رسیدن به اهداف و خدمت.رسانی به جامعه هدف کمک می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید