Iranian Agriculture News Agency

پیشبرد اهداف ملزوم نهادینه کردن روحیه جهادی است

پیشبرد اهداف ملزوم نهادینه کردن روحیه جهادی است

به گزارش خبرنگار ایانا در چهارمحال وبختیاری، حسین برزگر در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی‌فقیه سازمان، داشتن روحیه جهادی را مهمترین خصیصه اخلاقی حجت‌السلام‌و‌المسلمین زمانی عنوان کرد و افزود: ایشان هرلحظه آماده خدمت‌رسانی به جامعه هدف بودند. 

وی توضیح داد: روحیه تعاملی حجت السلام المسلمین زمانی با نیروها، همکاران، کشاورزان و مردم یک الگوی عملی ومنبع خیر و سعادت بود که این رسالتی است بر دوش ما که این روحیه  را در فضای عمومی جامعه با توجه به اینکه انسان محور توسعه است و برای توسعه اول باید شخصیت تعاملی داشته باشد تزریق کنیم. 

وی ایشان را از نیروهای ارزشی، فعال  و رزمنده عنوان کرد و افزود: ایشان همچنان در کار یک رزمنده در میدان است که جا دارد  از خدمات بی‌شائبه و شبانه‌روزی وی در مدت تصدی گردی حوزه جهادکشاورزی تقدیر و تشکر کنم.

وی با بیان اینکه بخش جهاد کشاورزی این افتخار را دارد با کاهش مصرف آب تولیدات را از 250 هزار تن در اول انقلاب به یک میلیون 650 هزارتن محصول برساند افزود: این حاصل تلاش همه عزیزان در گذشته جهاد سازندگی و اکنون فعالان و همکاران حوزه جهادکشاورزی است. 

برزگر ضمن تبریک انتصاب حجت‌السلام‌و‌المسلمین مختاری در حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در مجموعه جهادکشاورزی خاطرنشان کرد: مجموعه جهاد کشاورزی استان و قشر کشاورز بیشتر از هر موقع دیگر نیاز به حمایت مادی و معنوی دارد. 

وی گفت: امروز با توجه به کم لطفی و بی مهری کشورهای دیگر و رقابت‌های اقتصادی، فضای ناسالمی را ایجاد کرده است که حتی برای غذای مردم کمر بسته‌اند که این امر وظیفه ما را امنیت غذایی خطیرتر و حساس‌تر می‌کند. 

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان بیان کرد: امید است همه ما به‌عنوان یک مجموعه در کنار هم این نرخ خودکفایی در محصولات غذایی را سال به سال پیش ببریم. 

وی گفت: برنامه‌ریزی‌های برابری نرخ جایگزینی جمعیت و نرخ مطلوب حداقل 6/2 است و ما هم در دولت برنامه‌ریزی‌ها را براساس همین نرخ گذاشته‌ایم که امید است با همکاری همه جانبه تمامی بخش‌های اهداف پیش‌بینی شده محقق شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید