Iranian Agriculture News Agency

توزیع ۲۳۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد در شهرستان کوهرنگ چهارمحال وبختیاری

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: ۳۵ تن جو، ۴۰ تن خوراک دام، ۲ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز منجمد و ۲۵ هزار و ۵۰۰ قرص نان بین مردم گرفتار در برف شهرستان کوهرنگ توزیع شد.

توزیع ۲۳۰۰ کیلوگرم گوشت منجمد در شهرستان کوهرنگ چهارمحال وبختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال وبختیاری، حسین برزگر، گفت: هفته گذشته شاهد بارش سنگین برف در برخی از شهرستان‌های استان از جمله کوهرنگ بودیم که این امر راه ارتباطی چند روستا را مسدود کرد و تهیه مایحتاج زندگی برای این مردم دشوار شد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: جهاد کشاورزی برای کمک به مردم این منطقه وارد عمل شد و ۳۵ تن جو و ۴۰ تن خوراک دام با قیمت دولتی، ۲ هزار و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز منجمد به قیمت هر کیلوگرم ۱۵۵ هزار تومان و ۲۵ هزار و ۵۰۰ قرص نان بین مردم این شهرستان توزیع کرد.

وی، با بیان اینکه نان‌ها با همت اتحادیه نانوایان شهرستان شهرکرد، فارسان و کیار به صورت خودجوش تهیه شد، بیان داشت: ۱۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز و یک‌هزار و ۲۰۰ کیلوگرم گوشت مرغ نیز با مشارکت کشتارگاه‌های طیور و صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی به منظور تامین غذای گروه‌های جهادی این منطقه ارسال شده است.

برزگر، در پایان گفت: همچنین ۲ دستگاه لودر از سوی این سازمان برای برف‌روبی مسیر واحدهای تولیدی نظیر مرغداری‌ها و دامداری‌های شهرستان به کار گرفته شد که تا کنون مسیرهای ارتباطی ۱۱ مرغداری و ۸ واحد دامداری صنعتی در شهرستان بازگشایی شده است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید