Iranian Agriculture News Agency

۸۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش صمصامی به سیستم های نوین آبیاری تجهیز می شود

نشستی با حضور سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کوهرنگ،نمایندگان بانک زمین و بنیاد برکت در استان در بخش صمصامی برگزار شد و در خصوص تجهیز ۸۰۰ هکتار از اراضی این بخش رایزنی صورت گرفت.

۸۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی بخش صمصامی به سیستم های نوین آبیاری تجهیز می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال وبختیاری، حمید حسین پور سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان کوهرنگ در این نشست که با حضور نمایندگان طرح و اهالی روستا برگزار گردید گفت : طرح سیف آباد با حدود ۷۰ هکتار اراضی درخواستی پس از اخذ واگذاری توسط نماینده کشاورزان، بنیاد برکت نسبت به ارائه تسهیلات لازم به کشاورزان با همکاری مدیریت آب و خاک استان نسبت به تخصیص اعتبار بلاعوض دولتی جهت اجرای شبکه آبیاری تحت فشار اقدام می شود.

حسین پور افزود :طرح های سیاوش آباد، دزک و باغ الکی با سطحی معادل ۶۰۰ هکتار با همکاری بانک زمین ، بنیاد برکت و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و همچنین کمک بخش خصوصی عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد. 

وی همچنین به طرح مالک آباد بخش صمصامی اشاره کرد و گفت  :طرح مالک آباد با سطح ۱۳۰ هکتار پس از اخذ مجوزات لازم توسط نماینده کشاورزان با همکاری بنیاد برکت و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان و همچنین همکاری بخش خصوصی عملیات اجرایی این طرح آغاز می شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید