Iranian Agriculture News Agency

گردهمایی مددکاران ترویجی استان چهارمحال و بختیاری

گردهمایی مددکاران ترویجی با حضور مهندس ابراهیمی نژاد معاون دفتر ساماندهی مراکز و شبکه ترویج کشور، مدیر هماهنگی ترویج استان،مسئولین،کارشناسان ومددکاران ترویجی، برگزار شد.

گردهمایی مددکاران ترویجی استان چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال وبختیاری، ابراهیمی نژاد در حاشیه برگزاری این گردهمایی، گفت: استان چهارمحال و بختیاری با توجه به استعدادها و کشاورزان پیشرویی که دارد در زمینه مددکاری ترویجی از استان های موفق است وبا افزایش کارایی مددکاری ترویجی باید بتوانیم برای دستیابی به اهداف و سیاست های وزارت جهاد کشاورزی از جمله تولید غذا کمک کنیم.

وی بیان کرد: با وجود تمام مشکلات مالی و اعتباری در سال های اخیر زمینه سازی برگزاری دوره های آموزشی برای ارتقاء دانش نیروهای داوطلب مردمی و بهره گیری از تجربیات تحت عنوان دانش بومی و میدانی و تلفیق این دو برای دستیابی به اهداف وزارت جهاد کشاورزی که همان امنیت غذایی است انجام شد.

ابراهیمی نژاد،با اشاره به اینکه، برای به نتیجه رسیدن کارهای ترویجی زمانی طولانی مورد نیاز است افزود:سال ها باید زمان صرف شود تا بتوانیم ایده ها را در افکار بهره برداران و افرادی که در واقع دیرپذیر هستند انتقال دهیم در نتیجه در این حوزه ، کاری بسیار صبورانه وبا پشتکار بالا می طلبد.

قابل ذکر است: آئین تجلیل از مددکاران ترویجی با حضور مسئولین و مددکاران،برگزار شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید