Iranian Agriculture News Agency

فرصت برپایی نمایشگاه شیلات آبزیان،دام وطیور را برای برندسازی مغتنم بشمارید

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان،در نشست هماهنگی برپایی اولین نمایشگاه تخصصی شیلات،آبزیان،دام وطیور،زنبورعسل، دامپزشکی و فراورده های لبنی، توصیه کرد فرصت برگزاری این رویداد نمایشگاهی را برای برندسازی و ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان مغتنم بشمارند.

فرصت برپایی نمایشگاه شیلات آبزیان،دام وطیور  را برای برندسازی مغتنم بشمارید

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال وبختیاری،حسین برزگر،گفت:سرانه تولید فراورده های لبنی استان 2.5 برابر سرانه تولید در کشور است  وبا توجه به این پتانسیل باید از بر پایی این نمایشگاه جهت برند سازی استفاده کنیم.

برزگر،ادامه داد: نقش این نمایشگاه  برای ایجاد فرصت‌های بازاریابی، فروش، برندسازی و شبکه‌سازی بسیار حائز اهمیت است و اولین نمایشگاه تخصصی شیلات،آبزیان،دام وطیور،زنبورعسل دامپزشکی و فراورده های لبنی به عنوان پلتفرم بزرگی برای ایجاد تعامل و همکاری میان تولیدکنندگان و صاحبان صنایع با شرکت‌های دانش بنیان ومتخصصان خواهد شد.

هدف، از برگزاری این نمایشگاه، حمایت هر چه گسترده‌تر از کلیه فعالان تولیدی  در حوزه شیلات،آبزیان،دام وطیور،زنبورعسل، و فراورده های لبنی دراستان است که در نهایت به رونق اقتصادی کمک خواهد کرد.

قابل ذکر است: اولین نمایشگاه تخصصی شیلات،آبزیان،دام وطیور،زنبورعسل دامپزشکی و فراورده های لبنی از 17 الی 20 بهمن ماه سال جاری در محل نمایشگاههای بین المللی استان برگزار خواهد شد .

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید