Iranian Agriculture News Agency

توزیع 40 درصدی سهمیه کود اوره چهارمحال و بختیاری

مدیر شرکت خدمات کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: این شرکت تا کنون توانسته ۴۰ درصد کود اوره استان و ۳۴ درصد کودهای فسفاته و پتاسه را حمل و توزیع کند.

توزیع 40 درصدی سهمیه کود اوره چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار ایانا چهارمحال و بختیاری،مدیر شرکت خدمات کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در سال جاری تولید بذر آبی گندم به شرکت خدمات حمایتی واگذار شده که برآورد ما تولید یک هزار و 200 تن بذر گندم آبی اصلاح شده در طبقات و ارقام مختلف است.

محسن مهدوی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران به فعالیت‌های شرکت خدمات حمایتی کشاورزی اشاره کرد و گفت: این شرکت به عنوان مجری طرح خودکفایی کشور در کودهای شیمیایی در سال جاری اقدام به تأمین کود استان کرده است.

مدیر شرکت خدمات کشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: این شرکت تا کنون توانسته ۴۰ درصد کود اوره استان و ۳۴ درصد کودهای فسفاته و پتاسه را حمل و توزیع کند.

وی با بیان اینکه روند حمل و توزیع کود در استان ادامه دارد، بیان داشت: کل سهمیه کود استان طبق سهمیه قابل جذب و حمل است و البته هیچ افزایش قیمتی در فروش این محصول صورت نگرفته است.

مهدوی اظهار داشت: در سال جاری تولید بذر آبی گندم به شرکت خدمات حمایتی واگذار شده که برآورد ما تولید یک هزار و ۲۰۰ تن بذر گندم آبی اصلاح شده در طبقات و ارقام مختلف است.

وی در پایان با بیان اینکه بهای گندم کشاورزان پرداخت شده و ما بقی نیز پرداخت می‌شود، گفت: تا کنون یک هزار و ۵۰ تن از این بذر تأمین و عملیات بوجاری از ۲ روز گذشته آغاز شده و در حال انجام است.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید