Iranian Agriculture News Agency

نان در چهارمحال و بختیاری گران شد

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: با تصویب شورای آرد و نان استان متناسب با هزینه‌های واحدهای نانوایی قیمت نان در استان اصلاح و هر قرص نان ۱۰۰ تومان گران شد.

نان در چهارمحال و بختیاری گران شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، خالد طاهری گفت: با توجه به توافق‌نامه‌ای که با اتحادیه نانوایان استان بسته شده است افزایش قیمت نان مشروط به ارتقای کیفیت، رعایت بهداشت و رعایت وزن چانه‌ها و زمان طبخ نان است.

وی ادامه داد: در صورتیکه این سه شرط رعایت نشود قیمت نان به روال سابق بازمی‌گردد و ۱۰۰ تومان ارزان‌تر می‌شود.

طاهری برتشدید نظارت بر پخت نان در استان خبر داد و گفت: در هر شهرستان دو تیم سه نفر متشکل از نماینده تعزیرات حکومتی، یک بازرس بسیجی و یک بازرس از سازمان جهاد کشاورزی بر نحوه پخت، رعایت بهداشت و وزن چانه‌ها نظارت می‌کند و در صورتیکه استانداردها رعایت نشود با آن واحد مطابق دستورالعمل‌های موجود برخورد می‌شود.

سرپرست معاونت توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری، تنوع نان‌های پخته شده در استان را از مهمترین برنامه‌های این سازمان برای ارتقای کیفی نان مصرفی مردم دانست و گفت: تلاش شده تا با الگوگیری از استان‌های همدان و خراسان رضوی نان‌های باکیفیت و متنوعی به مردم ارائه شود که در همین راستا برنامه‌های آموزشی پیش‌بینی شده است.

طاهری همچنین توزیع هوشمند نان را از دیگر برنامه‌های سازمان جهاد کشاورزی استان دانست و افزود: در پی آن هستیم که مردم بتوانند در قالب یک نرم‌افزار نان مصرفی خود را درب خانه تحویل بگیرند.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید