Iranian Agriculture News Agency

سالانه حدود 280 هزار تن نهاده دامی به چهارمحال و بختیاری حمل می شود

رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: حدود ۲۸۰ هزار تن نهاده دامی وارد استان می شود، این نهاده ها توسط ۱۴ هزار سرویس توسط ناوگان حمل و نقل به مقصد استان حمل خواهد شد.

سالانه حدود  280 هزار تن نهاده دامی به چهارمحال و بختیاری حمل می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، عطاءالله ابراهیمی رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری در نشست قرارگاه امنیت غذایی استان با اشاره به اینکه سالانه  حدود ۲۸۰ هزار تن نهاده دامی وارد استان می شود، افزود :این نهاده ها توسط ۱۴ هزار سرویس توسط ناوگان حمل و نقل به مقصد استان حمل خواهد شد.
ابراهیمی با اشاره به اینکه چهارمحال و بختیاری از ظرفیت حمل و نقل ریلی بهرمند نیست، گفت :به همین دلیل در حمل نهاده ها به استان مشکلاتی وجود دارد، لذا معاونت بهبود تولیدات دامی و شرکت پشتیبانی امور دام جاد کشاورزی استان نسبت به تسریع در حمل و نقل نهاده های دامی به این استان اقدام کنند.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: مشکل حمل کود به استان توسط شرکت خدمات حمایتی برطرف شده است و حدود ۶۰ درصد از نهاده دامی در استان توسط بخش خصوصی حمل می شود که این مهم نیازمند ۹ هزار کامیون است بنابراین باید در انعقاد قرارداد با شرکت خصوصی به صورت هدفمند با رعایت تعرفه‌های مصوب حمل اقدام شود.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید