Iranian Agriculture News Agency

کشف خوراک دام قاچاق در شهرستان خانمیرزا

مدیر جهادکشاورزی شهرستان از کشف ۷۵۰ کیلوگرم خوارک دام و طیور خارج از عرضه شبکه دولتی و دو گزارش تخلف به دلیل گران فروشی به مقامات قضایی در شهرستان خانمیرزا خبر داد.

کشف خوراک دام قاچاق در شهرستان خانمیرزا

به گزارش خبرنگار ااینا در استانت چهارمحال و بختیاری، مهدی عالی مدیر شهرستان خانمیرزا با اعلام این خبرگفت: پس از اطلاع و دریافت گزارش همکاران جهادکشاورزی به اتفاق اداره تعزیرات و دیگر ارگانها و نهادهای دولتی در یک اقدام فوری ۷۵۰ کیلوگرم خوراک دام و طیور  خارج از شبکه دولتی عرضه نموده در سطح شهرستان ضبط و فرد متخلف به مقامات قضایی معرفی شد.

وی گفت : همچنین با گشت زنی و بازرسی بازار در سطح شهرستان واحدتنظیم بازار شهرستان به اتفاق و باکمک اداره تعزیزات ،صمت دیگر ارگانهای دولتی  دو تخلف گران فروشی در شهر الونی مرکز شهرستان خانمیرزا  به دستگاه قضائی جهت صدور حکم معرفی شدند.

وی افزود: با توجه به تصمیم  دولت، نظارت بر فرآیند‌تنظیم بازار معدن و تجارت به جهاد کشاورزی محول شده است، که در این زمینه این مدیریت نظارت و رصدکامل از بازار انجام داده وبا افراد سودجو به شدت برخوردقانونی می شود.

عالی خاطرنشان کرد: از ابتدای تفویض وظایف نظارت و بازرسی به جهاد کشاورزی این مدیریت به صورت مستمر و روزانه بازرسی‌های متعددی از واحدهای صنفی عرضه کالاهای اساسی بخش کشاورزی انجام می‌دهد.

وی در پایان تاکید کرد : علارغم  اینکه جهادکشاورزی به اتفاق تعزیزات و دیگر ارگانهای دولتی به صورت مستمر از بازار بازرسی می نماید.لذا ما از مردم تقاضا داریم درصورت مشاهده گرانفروشی فوری مراتب را به همکاران جهادی و اداره  تعزیرات ‌گزارش دهند تا با فرد متخلف برخورد فوری شود

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید