Iranian Agriculture News Agency

کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

نخستین نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور اعضا در سالن جلسات شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار شد

به گزارش خبرنگار ایانا در استان چهارمحال و بختیاری، نخستین نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان چهارمحال و بختیاری با حضور مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه سازمان و ادارت وابسته ،مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ،فرمانده بسیج ناحیه عشایری ،معاونین و مدیران ادرات وابسته و ستادی سازمان در سالن جلسات شهدای سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

موسی انصاری رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در نشست کمیته روستایی و عشایری ستاد دهه فجر به بهره گیری از فناوری نوین در بیان دستاورد های انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: بهره گیری از فضای مجازی بهترین بستر برای معرفی و تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

انصاری افزود: ۲۴ کمیته برای برگزاری برنامه‌های چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان تشکیل شده است.

وی گفت: کیفیت بخشی به برنامه های دهه فجر مقوله مهمی است و محوریت این برنامه ها باید با مردم و برای مردم باشد و به بهترین شکل بتواند جوانان را جذب کند.

 رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان  تصریح کرد: دهه فجر فرصتی مهم و مغتنم برای نظام است و رسانه ها و اقشار مختلف مردم تکلیف دارند با بهترین شکل نسل جوان جامعه را از رویداد مهم انقلاب اسلامی، تفکر امام راحل و ارزش های ناب نهضت خمینی آگاه کنند.

انصاری ، برجسته سازی نقش ارزنده روستاییان و عشایر کشور در پیروزی و تداوم انقلاب اسلامی تبیین و انعکاس اقدامات انجام گرفته در راستای محرومیت زدایی و سازندگی روستاها و فراهم سازی زمینه مشارکت و حضور پرشور وستاییان و عشایر در رویداد های میدانی و مجازی را  از اهداف کمیته روستایی و عشاری عنوان کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حبیب الله زمانی رییس کمیته روستایی و عسایری ستاد بزرگداشت دهه فجر با اشاره به رویکرد ها و وظایف این کمیته اظهار داشت: انجام برنامه ریزی مناسب جهت تشکیل کمیته  در روستا و  مناطق عشاری از طریق شورای اسلامی ،تشویق و ترغیب روستاییان به منظور نقش آفرینی خودجوش در برپایی مراسمات و مناسبت ها و آشنایی با دستاوردهای انقلاب ،فراهم سازی زمینه مشارکت و حمایت سازمان های و دستگاه های مربوطه با روستاها و عشایری و تبیین دستاوردها و خدمات صورت گرفته از رویکردهای کمیته روستایی و عشایری دهه فجر است.

زمانی افزود: مسئولیت کمیته به عهده نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی است  و ترکیب اعضا و مسئولیت کمیته در استان ها و شهرستان ها به عهده دفتر نمایندگی ولی فقیه در جهاد کشاورزی استان و شهرستان ها  به عهده رییس اداره جهاد کشاورزی است.

 

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید