Iranian Agriculture News Agency

لیگ ملت‌های اروپا

رستگاری در دقیقه 92

لهستان ۰ - ۱ ایتالیا

تیم های ایتالیا و لهستان یکشنبه شب در اسلاسکی به مصاف هم رفتند و ایتالیا مقابل لهستان به برد شیرینی دست یافت.

رستگاری در دقیقه 92

در دیدار حساس از گروه سوم از سطح A مسابقات لیگ ملت های اروپا، تیم ملی ایتالیا در دیدار مقابل لهستان در لحظات پایانی موفق شد سه امتیاز را به دست آورد تا مانچینی بالاخره روز خوش را روی نیمکت لاجوردی ها ببیند.

در این دیدار هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما در نهایت گل ثانیه های پایانی بیراگی حکم به پیروزی ایتالیا داد.

ایتالیا بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در همان دقیقه 2 بازی به گل برسد اما ضربه جورجینیو به تیر دروازه برخورد کرد.

برتری شاگردان مانچینی ادامه داشت اما واکنش های خوب وویژک شزنی، مانع از باز شدن دروازه لهستان شد. در ادامه بازی متعادل تر شد و تیم میزبان هم پیش کشید اما باز هم این ایتالیایی ها بودند که موقعیت های بهتری ایجاد می کردند.به این ترتیب، نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد شود، سپری شد. در دقیقه 57، لهستان صاحب اولین موقعیت خوب نیمه دوم شد اما دوناروما با دو واکنش پیاپی، مانع از باز شدن دروازه آتزوری شد.

یک دقیقه بعد نوبت ایتالیایی ها بود تا دروازه لهستان را با خطر مواجه کنند اما ضربه بیراگی راهی به چهارچوب دروازه میزبان پیدا نکرد.

در دقیقه 65، ایتالیایی ها روی همکاری اینسینیه و کیه زا به گل رسیدند اما داور به دلیل آفساید آن را نپذیرفت. در مقابل، لهستانی ها چیزی نمانده بود  در دقیقه 73 دروازه دوناروما را باز کنند اما ضربات گروسیکی و لواندوفسکی، نتوانست دروازه بان جوان آتزوری را مغلوب کند.

 

 

در دقایق پایانی هر دو تیم به دنبال زدن گل برتری بودند و در حالی که به نظر می رسید بازی با تساوی بدون گل به پایان خواهد رسید، سرانجام ایتالیا به گل رسید. روی یک ارسال از سمت راست بود که توپ با دخالت کوین لازانیا، روی تیر دوم به بیراگی رسید و او هم با یک بغل پای ساده، کار را تمام کرد تا ایتالیا در این دیدار حساس، به پیروزی برسد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید