Iranian Agriculture News Agency

در واکنش به توهین مربی تیم ملی نسبت به مدیر تیم امید

عزیزی: منافع خیلی‌ها اجازه نمی‌دهد که از استیلی حمایت کنند

خداداد عزیزی در مورد مصاحبه دستیار کارلوس کی‌روش علیه حمید استیلی و توهینی که به پیشکسوت فوتبال ایران کرده است گفت:‌این اتفاق جدیدی نیست متأسفانه چند سال است که شاهد این مشکلات هستیم و صحبت در مورد آن فایده ندارد.

عزیزی: منافع خیلی‌ها اجازه نمی‌دهد که از استیلی حمایت کنند

به گزارش ایانا و به نقل از فارس، خداداد عزیزی در در ادامه گفت:‌ من با اهالی رسانه رابطه خوبی دارم و همیشه آنها به من لطف داشته‌اند اما باید انتقادی را بیان کنم چرا گاهی با حمایت بیجا و چشم‌پوشی کردن از برخی مسائل کار را به اینجا می‌رسانند که این مشکلات به وجود بیاید.

او افزود: حمید استیلی جزو بزرگان فوتبال ایران است بی‌احترامی به او بی‌احترامی به فوتبال است. یک روز می‌گفتند محمد مایلی‌کهن آن صحبت‌ها را می‌کند و او این طور است یا آن طور روز بعد دیگری انتقاد کرد و گفتند او این طور است یا آن طور. استیلی که دیگر جزو بی‌آزارترین و کم‌حاشیه‌ترین فوتبالیست‌ها و اعضای فوتبال ایران است او هیچ‌وقت با کسی مشکلی نداشته، استیلی کسی بود که درون زمین به اندازه ۶ نفر می‌دوید و زحمت می‌کشید. وقتی فهمیدم او مدیر تیم امید شده بسیار خوشحال شدم چرا که می‌دانم چه تفکرات خوبی دارد.

عزیزی در ادامه تأکید کرد: چندین سال است این اتفاقات می‌افتد، اگر یک زمانی این حرف‌ را کی‌روش می‌زد می‌شد آن را به شکلی حذف کرد اما همه را قسم می‌دهم که چشمان خود را روی این اتفاق نبندند که دستیار این مربی به یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران توهین می‌کند. خواهشم این است که چشمانمان‌مان را به این اتفاق نبندیم. اگر امروز واکنشی نداشته باشیم فردا تدارکات پورتو علیه علی پروین مصاحبه می‌کند و آبدارچی بنفیکا در مورد احمدرضا عابدزاده نظر می‌دهد دیگر بس است غیرت ایرانی باید اینجا خودش را نشان بدهد. دستیاری که علیه استیلی صحبت می‌کند چه رزومه‌ای در فوتبال دارد؟ او چه کسی است که از استیلی حرف می‌زند. الان جایی است که همبازی‌های استیلی مثل علی دایی، عابدزاده، کریم باقری، مهرداد میناوند، مهدی مهدوی‌کیا، علی کریمی و ... باید در این مورد جبهه بگیرند، اما مطمئن باشید منافع خیلی‌ها اجازه این کار را نمی‌دهد که بخواهند از استیلی حمایت کنند.

او افزود: ما مثلی داریم و می‌گوییم باد از هر طرفی که بوزد به آن سو چهارشاخ می‌زنیم الان خیلی‌ها این طور هستند به جای اینکه اقدام به حمایت کنند می‌گویند به خاطر منافع‌مان چشم‌پوشی کنیم و چون او دستیار کی‌روش است شاید به ضرر ما شود.

عزیزی در ادامه تصریح کرد: مهدی تاج را دوست دارم، هر چند خیلی‌ها به او انتقاد دارند اما من نظرم این است که او به فوتبال ایران کمک کرده از تاج خواهش می‌کنم با این مسئله برخورد کند تا فردا هر کسی که از خیابانی در پرتغال رد می‌شود علیه فوتبال ما صحبت نکند. درگیری بین سرمربی و مدیر تیم امید به وجود آمده که در مورد بازیکنان یا امکانات است اگر کی‌روش صحبت کند باز میتوان این موضوع را حل کرد اما دستیار او چه جاییگاهی دارد که چنین حرفی می‌زند.

پیشکسوت فوتبال ایران در مورد انتشار صحبت‌های مربی تیم ملی از کانال فدراسیون فوتبال عنوان کرد: به هر حال کار ایراد دارد الان جایی است که پیشکسوتان باید موضع‌گیری کنند و اجازه ندهند که این اتفاقات رخ دهد. امثال دایی و عابدزاده و هم‌دوره‌های استیلی و افرادی که با او هم اتاق بودند، خودی نشان دهند، من آنقدر با استیلی در اردوها صمیمی نبودم ولی در این رابطه از او حمایت می‌کنم. افرادی که دائم در اردوها با استیلی بهم چسبیده بودند چرا الان چشم‌شان را می‌بندند.اگر یک بار موضع‌گیری درستی صورت بگیرد دیگر این اتفاقات نمی‌افتد. من این فرد را حقیقتاً نمی‌شناسم و تازه متوجه حضور او شدم که یک مربی که در امارات بیکار بوده حالا در فوتبال ایران چنین اظهارنظراتی علیه بزرگان می‌کند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید