Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:

تولیدات کشاورزی همدان برنامه محور است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: همدان جزو استان‌هایی است که در بخش کشاورزی در بسیاری از جهات برنامه دارد به نحوی که در طرح‌های کشوری پیشرو است.

تولیدات کشاورزی همدان برنامه محور است

به گزارش خبرنگار ایانا در همدان، رضا بهراملو در مراسم گرامیداشت روز جانباز ضمن تبریک میلاد سراسر نور امام‌حسین(ع) و روز پاسدار، همچنین میلاد با سعادت بزرگ جانباز دشت کربلا و روز جانباز بیان کرد: در دوران دفاع مقدس جهاد سازندگی 100 شهید، شماری جانباز و آزاده با عنوان سنگر سازان بی‌سنگر، تقدیم انقلاب کرده است. 

وی با اشاره به اینکه امروز نیز خادمان بخش کشاورزی دنباله رو راه شهدای سنگر ساز بی‌سنگر هستند افزود: در جنگ ترکیبی امروز، تولید و برنامه‌ریزی برای رشد تولید و مهار تورم وظیفه جهادگران سازمان جهاد کشاورزی است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان ادامه داد: با تولید است که می‌توان در جنگ اقتصادی پیروز شد از همین رو همکاران ما در سازمان جهاد کشاورزی در عرصه تولید هماهنگ و همدل در حال فعالیت هستند. 

وی خاطرنشان کرد: اگرچه اثربخشی در بخش کشاورزی زمان بر است اما همگی دلی پای کار هستند و در راستای تولید برنامه‌محور، ریل گذاری شده است. 

بهراملو اضافه کرد: امنیت غذایی از ضروریات امروز است به طوری که غذا یک اسلحه و کارخانه تامین غذا آب و خاک است پس مجدانه در عرصه تولید تلاش می‌کنیم اگرچه  حفظ منابع را نیز در دستور کار داریم.

وی خاطرنشان کرد: به جرات می‌توان گفت، همدان تنها استانی است که در بسیاری از جهات برنامه دارد به نحوی که در طرح‌های کشوری پیشرو است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در پایان گفت: انتقادات و پیشنهادات را با جان و دل می‌پذیرم چراکه بهره‌گیری از خرد جمعی سفارش شده است، بنابراین ما را از پیشنهادات خودتان محروم نکنید.

در مراسم بزرگداشت روز جانباز، از جانبازان سرافراز سازمان جهاد کشاورزی استان همدان تجلیل شد.

 

خبرنگار: مرتضی ماجدی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید