Iranian Agriculture News Agency

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:

رشد ۲۵ درصدی اعتبارات عمرانی بخش کشاورزی در استان همدان

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از رشد ۲۵ درصدی اعتبارات عمرانی بخش کشاورزی در سال جاری خبر داد و گفت: اقدامات شایان ذکری در حوزه ارتقای جایگاه بخش کشاورزی استان در نظر گرفته شده است.

رشد ۲۵ درصدی اعتبارات عمرانی بخش کشاورزی در استان همدان

به گزارش خبرنگار ایانا در همدان، احمد قدیمی با اشاره به رشد ۲۵ درصدی اعتبارات عمرانی بخش کشاورزی استان همدان در سال ۱۴۰۲ بیان کرد: در سال جاری علاوه بر اعتبارات ملی و سفر ریاست جمهوری رشد مطلوبی در زمینه اعتبارات عمرانی در بخش کشاورزی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه این مهم زمینه ساز رشد و شکوفایی بخش کشاورزی و سرعت بخشیدن به تعیین تکلیف و ساماندهی پروژه‌های تعریف شده است، افزود: برنامه‌ریزی در راستای جذب در زمان مناسب و اثربخشی اعتبارات از اولویت‌های سازمان است.

معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان یادآور شد: در سال جاری به‌صورت هدفمند و متفاوت از سالیان قبل اقدامات مهمی در حوزه ارتقای جایگاه بخش کشاورزی استان در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه این مهم در سطوح مختلف در حال پیگیری است، خاطرنشان کرد: برگزاری منظم جلسات پیشرفت فیزیکی، سرکشی به پروژه‌ها، اولویت‌بندی پروژه‌ها و نظارت بر فرآیند کار پیمانکاران از اهم اقدامات در راستای بهبود اثربخشی اعتبارات است.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید