Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی تویسرکان:

انجام بیش از هزار مورد بازرسی از نانوایی‌های تویسرکان

مدیر جهاد کشاورزی تویسرکان با بیان اینکه بیش از یک هزار بازرسی از نانوایی‌های تویسرکان انجام شده است گفت: ۱۶ مورد تخلف به تعزیرات معرفی شده است.

انجام بیش از هزار مورد بازرسی از نانوایی‌های تویسرکان

به گزارش خبرنگار ایانا در همدان، سجاد محمداصغری در جمع خبرنگاران با اشاره به بیش از یک هزار بازرسی از نانوایی‌های شهرستان بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون بیشتر از یک هزار بازرسی در قالب گشت‌های روزانه و مشترک از نانوایی‌های سطح شهرستان انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۱۵ کارگروه آرد و نان نیز در همین بازه زمانی برگزار و سهمیه آرد، رعایت ساعات پخت و بررسی ارسال سهمیه مورد بررسی قرار گرفته است، افزود: ۱۴۲ نانوایی‌ در سطح شهرستان فعال است.

مدیر جهاد کشاورزی تویسرکان یادآور شد: با وجود کمبود نیرو نظارت و بازرسی‌ها با قوت پیگیری می‌شود به طوری که ۱۶ مورد تخلف در حوزه کم فروشی و تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها به تعزیرات گزارش شده است.

وی با تاکید بر اینکه تخلفات در جریان رسیدگی قرار دارد گفت: بازرسی‌ها روزانه و بعضا در قالب گشت مشترک با حضور نمایندگان تعزیرات، فرمانداری، اتاق اصناف، صمت و بهداشت انجام می‌شود.

محمداصغری در پایان خاطرنشان کرد: بازرسی‌ها به‌منظور بررسی عملکرد، در راستای جلوگیری از تخلفات احتمالی و رضایت شهروندان اجرا می‌شود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید