Iranian Agriculture News Agency

مدیر برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان:

افزایش ۴۴ درصدی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جهاد کشاورزی همدان

مدیر برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت: در سال جاری اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای سازمان در قالب ۱۲ برنامه، ۱۸ طرح و ۲۱۰ پروژه با اعتباری بالغ‌بر ۹۵۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات استان تامین شده که رشد ۴۴ درصدی نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

افزایش ۴۴ درصدی اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای جهاد کشاورزی همدان

به گزارش خبرنگار ایانا در همدان، جعفر مصباحی در جمع خبرنگاران درباره بودجه سال ۱۴۰۲ سازمان جهاد کشاورزی استان بیان کرد: در سال جاری بر اساس سیاست‌های دولت مردمی و انقلابی، اسناد بالا دستی، برنامه‌های وزارت جهاد کشاورزی و استانداری همدان، پروژه‌ها پیش‌بینی و بعد از تصویب در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان از طریق سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان در قالب موافقت‌نامه به‌منظور اجرا به سازمان جهاد کشاورزی ابلاغ شده است.

وی افزود: اعتبارات سال جاری سازمان جهاد کشاورزی در حوزه‌های زراعت، باغبانی، مکانیزاسیون، حفظ نباتات، شیلات و امور آبزیان، دام و طیور، صنایع تبدیلی و غذایی، ترویج کشاورزی، امور اراضی، آب و خاک و امور فنی و مهندسی  جذب خواهد شد.

مدیر برنامه و بودجه سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با تاکید بر اینکه بیشترین سهم از این اعتبارات مربوط به مدیریت آب و خاک و امور فنی و مهندسی است، ادامه داد: با توجه به خشکسالی‌های سنوات اخیر، نیازهای بهره‌برداران بخش کشاورزی در این حوزه تامین می‌شود. 

وی با بیان اینکه مبلغ ۹۵۰ میلیارد ریال از سه منبع اعتباری، سرمایه استانی، سه درصد نفت و گاز و قانون استفاده متوازن از امکانات کشور تأمین شده است، خاطرنشان کرد: اگرچه تنها شهرستان نهاوند با توجه به دستورالعمل اجرای بودجه امسال مجاز به بهره‌مندی از اعتبارات قانون استفاده متوازن از امکانات کشور خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید