Iranian Agriculture News Agency

برگزاری جلسه مدیریت بحران با محوریت احتمال ریزش ملخ صحرایی در میناب

جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با محوریت ملخ صحرایی در میناب با حضور اعضای آن برگزار شد.

برگزاری جلسه مدیریت بحران با محوریت احتمال ریزش ملخ صحرایی در میناب

به گزارش خبرنگار ایانا از هرمزگان، با حضور عبدالحسین ترابی معاون هماهنگی و امور عمرانی فرمانداری ویژه میناب، عباس مویدی  مدیر جهادکشاورزی میناب و جمعی از مدیران، جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران با محوریت ملخ صحرایی در محل سالن جلسات معاونت استانداری و فرمانداری ویژه میناب برگزار شد.

عباس مویدی در این نشست، گفت: طی سه سال گذشته 590هزار و 685 هکتار از اراضی در سطح شهرستان میناب مورد ردیابی ملخ صحرایی قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: در همین مدت نیز در سطح 12 هزار و 470 هکتار عملیات مبارزه با ملخ صحرایی صورت گرفته است.

مویدی به 41 پرواز هوایی جهت مبارزه با ملخ صحرایی طی مدت سه ساله در شهرستان میناب اشاره کرد و افزود: در سال جاری نیز با تشکیل 8 اکیپ عملیات ردیابی در حال انجام است.

مدیر جهادکشاورزی میناب با تاکید بر مشارکت همه دستگاه های اداری شهرستان جهت مبارزه با ریزش احتمالی ملخ صحرایی، گفت:  همگی دستگاه های اداری شهرستان میناب باید آمادگی لازم را جهت مبارزه با ریزش احتمالی ملخ صحرایی داشته باشند.

گفتنی است؛ در پایان جلسه نیز عبدالحسین ترابی معاون هماهنگی و امور عمرانی فرماندار ویژه میناب، همه ادارت و تجهیزات آنان را ملزم به همکاری با جهادکشاورزی جهت آمادگی مبارزه با ملخ صحرایی در سطح شهرستان کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید