Iranian Agriculture News Agency

مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان جهادکشاورزی هرمزگان:

همه باهم جهاد همدلی محبت را گسترش دهیم/ کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای نیازمندان جمع آوری می شود

​مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان جهادکشاورزی هرمزگان با اشاره به اینکه همه باهم با جهاد همدلی، محبت را گسترش دهیم، گفت: کارکنان سازمان جهادکشاورزی هرمزگان می توانند کمکهای نقدی خود را به شماره حساب 929908213 و یا شماره کارت 6037701612109352 به نام فرمانده پایگاه بسیج سازمان واریز کرده و کمکهای غیر نقدی را به پایگاه مقاومت بسیج تحویل کنند.

همه باهم جهاد همدلی محبت را گسترش دهیم/ کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای نیازمندان جمع آوری می شود

به گزارش خبرنگار ایانا در هرمزگان،حجت الاسلام و المسلمین علی شرفی ضمن اشاره به منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای مدظله العالی اظهار کرد: در راستای یاری رساندن به افراد آسیب پذیر در جریان شیوع بیماری کرونا و در ایام مبارک ماه رمضان با لبیک به ندای مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) این سازمان اقدام به جمع آوری کمکهای نقدی و غیر نقدی می کند.

وی افزود: سازمان جهادکشاورزی استان هرمزگان با شعار " همه باهم جهاد همدلی محبت را گسترش دهیم" بستر مناسبی برای تحقق نیت‌های خیرخواهانه افراد فراهم کرده است .

 مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه درسازمان جهادکشاورزی هرمزگان ادامه داد: کارکنان سازمان جهادکشاورزی هرمزگان می توانند کمکهای نقدی خود را به شماره حساب 929908213 و یا شماره کارت 6037701612109352 به نام فرمانده پایگاه بسیج سازمان واریز کرده و کمکهای غیر نقدی را به پایگاه مقاومت بسیج تحویل دهند.

حجت الاسلام شرفی با اشاره به اینکه پس از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب به مناسبت نیمه شعبان و تاکید معظم له بر لزوم کمک به نیازمندان در آستانه ماه مبارک رمضان و در راستای کاهش آسیب‌های اقتصادی و اجتماعی کرونا، مقدمات و برنامه‌ریزی لازم برای کمک به نیازمندان انجام شده است، خاطرنشان ساخت: سخنان خیرخواهانه و مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب به مناسبت نیمه شعبان در اوج صدمات روحی، روانی و اقتصادی، اجتماعی بیماری همه گیر کرونا،  لزوم توجه بیشتر به نیازمندان در مواقع بروز بحران‌ها را در دل‌ها زنده کرد.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب فرمودند که ماه رمضان در پیش است و چه خوب است که رزمایش گسترده‌ای در کشور برای همدلی و کمک مومنانه به نیازمندان و فقرا رخ دهد که اگر انجام شود خاطره خوشی در ذهن مردم خواهد داشت.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید