Iranian Agriculture News Agency

با هدف رفع موانع تولید و بررسی راه های جهش تولید؛

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در برنامه زنده کیله حضور یافت

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در برنامه زنده کیله از شبکه استانی سیمای مرکز خلیج فارس حضور یافت.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در برنامه زنده کیله حضور یافت

به گزارش خبرنگار ایانا در استان هرمزگان، علی باقرزاده همائی رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان روزگذشته در برنامه زنده کیله از شبکه استانی سیمای مرکز خلیج فارس حضور یافت.

وی در این برنامه زنده با بیان اینکه برنامه عملیاتی جهش تولید بخش کشاورزی هرمزگان در سالجاری  در بخش تولید محصولات استراتژیک شامل گندم، دانه های روغنی، ذرت دانه ای و جو ، محصولات گلخانه ای، محصولات سبزی و صیفی، باغی، پروتیین حیوانی، صنایع تبدیلی کشاورزی ، صادرات و پروژه های زیربنایی مشخص شده است، اظهار کرد: نامگذاری سال ۹۹ تحت عنوان سال جهش تولید از طرف مقام معظم رهبری ایجاب می کند تا زمینه های افزایش تولید در واحد سطح و جهش تولید در محصولات کشاورزی را فراهم سازیم.

به گفته وی، هرمزگان درطول سال با تولید انواع محصولات کشاورزی و باغی خارج از فصل و داشتن ظرفیت های دروازه های صادراتی، نقش راهبردی در رونق و جهش تولید برعهده دارد.

 گفتنی است؛ کیله برنامه شاخص صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در مباحث اقتصادی و با موضوع اقتصاد مقاومتی می باشد که در هربرنامه  بادعوت از کارشناسان ، مدیران اجرایی و کارآفرینان و سرمایه گذاران بخش خصوصی به رفع موانع تولید ، بررسی راه  های ارتقاء کارگاه های تولیدی و یا مشاغل خانگی می پردازد.

انتهای پیام/

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید