Iranian Agriculture News Agency

معاون سازمان جهادکشاورزی هرمزگان:

تامین نهاده های موردنیاز با عضویت در سامانه بازارگاه

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان از تامین نهاده های موردنیازدامداران و پرورش دهندگان طیور با عضویت در سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی خبر داد.

تامین نهاده های موردنیاز با عضویت در سامانه بازارگاه

به گزارش خبرنگار ایانا از هرمزگان، طهماسب غلام پور صبح امروز اظهار کرد: دامداران و پرورش دهندگان طیور به منظور تامین نهاده های مورد نیاز خود در سامانه بازارگاه نهاده های کشاورزی عضو شوند.

وی افزود: کلیه فعالین بخش دام و طیور از جمله بهره برداران حقیقی و حقوقی ، اتحادیه ها ، تشکل های مرتبط و زنجیره های تولید نسبت به ثبت و تکمیل اطلاعات در سامانه مذکور به آدرس www. SPS.bki.ir  اقدام نمایند.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان ادامه داد: تعیین حساب بانکی جهت خرید در سامانه مذکور از طریق لینک بانک کشاورزی بوده که متقاضیان می بایست هماهنگی لازم را به عمل آورند.

غلام پور با اشاره به محدود بودن زمان ثبت اطلاعات مربوطه، تعیین حساب بانکی و جلوگیری از بروز مشکلات آتی در روند خرید نهاده های دامی خاطرنشان کرد: لازم است بهره برداران هر چه زودتر نسبت به ثبت نام در سامانه مذکور و لینک حساب بانک کشاورزی به این سامانه اقدام نمایند.

به گفته وی، عمده نهاده های تامینی جهت توزیع در سامانه بازرگاه کنجاله سویا ، ذرت و جو می باشند

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید