Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان:

توانمندسازی بهره‌برداران کشاورزی مستلزم تامین اعتبار آموزش است

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان هرمزگان، توانمندسازی بهره‌برداران بخش کشاورزی استان را مستلزم تامین و تخصیص اعتبارات آموزش و ترویج دانست و گفت: افزایش بهره‌وری در تولید محصولات کشاورزی، رابطه مستقیمی با ارتقای سطح آگاهی‌های علمی کشاورزان دارد.

توانمندسازی بهره‌برداران کشاورزی مستلزم تامین اعتبار آموزش است

به گزارش خبرنگار ایانا در هرمزگان، ظهر شنبه ۱۴ مردادماه ۱۴۰۲ جلسه مشترک تشریح پروژه‌های آموزش و ترویج سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه با حضور ریاست سازمان، معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی، مدیر هماهنگی ترویج کشاورزی، مدیران کل ادارات تابعه و روسای ادارات ترویج و آموزش آن‌ها در سالن جلسات، سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به میزبانی رئیس سازمان مدیریت برنامه‌وبودجه و معاونین وی برگزار شد.

مهندس عباس مویدی در این نشست، با اشاره به نقش آموزش و ترویج در توانمندسازی بهره‌برداران بخش کشاورزی بیان کرد: آموزش و ترویج در این بخش بدون تأمین اعتبارات لازم از سرعت و کیفیت لازم برخوردار نخواهد بود.

وی همچنین در ادامه به رابطه مستقیم افزایش بهره‌وری در تولید محصولات کشاورزی با ارتقای سطح آگاهی و دانش کشاورزان پرداخت و افزود: بدون توجه به اعتبارات موردنیاز در حوزه ترویج نمی‌توان درزمینهٔ به‌روزرسانی آگاهی کشاورزان در بخش‌های مختلف به‌ویژه افزایش بهره‌وری، مبارزه با آفات و اصلاح الگوی کشت توفیقی حاصل کرد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید