Iranian Agriculture News Agency

آئین عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام مرکز هرمزگان

آئین عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام هم‌زمان با نخستین روز هفته جهاد کشاورزی با حضور رئیس جهاد کشاورزی هرمزگان، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه و مدیران دستگاه‌های تابعه برگزار شد.

 آئین عطر افشانی قبور مطهر شهدای گمنام مرکز هرمزگان

به گزارش خبرنگار ایانا در بندرعباس، در این آئین که عباس مویدی، ریاست سازمان جهاد کشاورزی، حجت‌الاسلام علی شرفی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی، فخرآبادی مدیرکل دامپزشکی هرمزگان، رضایی مدیرکل غله، مسعود بارانی مدیرکل شیلات، برخورداری مدیرکل تعاونی روستایی، تقی زاده مدیرکل پشتیبانی امور دام، حاجبی رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی، موسوی مدیرکل منابع طبیعی، مجید اعمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های کشاورزی، مرتضوی رئیس پژوهشکده اکولوژی خلیج‌فارس و دریای عمان، ارسلان حیدری مدیر امور عشایر و ... شرکت داشتند با حضور در گلزار شهدای گمنام شهر بندرعباس ضمن عطرافشانی با آرمان‌های شهدا و امام شهدا تجدید پیمان کردند. 

مویدی در ادامه این مراسم ضمن بزرگداشت هفته جهاد کشاورزی و اشاره به ایثار و رشادت‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران جنگ تحمیلی بیان کرد: شهدا ایثار و از خود گذشتن را با نثار جان خویش درراه حق و حقیقت تفسیر کردند و امروز وظیفه ما زنده نگاه‌داشتن این ارزش‌ها است. 

حجت‌الاسلام علی شرفی مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در جهاد کشاورزی هرمزگان نیز در ادامه افزود: اقتدار امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون شهدا، جان‌فشانی و ازخودگذشتگی ایثارگران هشت‌ سال دفاع مقدس است که با اهدای جان خود عزت، اقتدار، امنیت و سربلندی را به ایران اسلامی ارزانی داشتند. 

در پایان این مراسم، شرکت‌کنندگان در این مراسم با حضور در گلزار شهدای گمنام بر مزار این گلگون‌کفنان با اهدای گل و گلاب و نثار فاتحه به مقام شهدا، ادای احترام کردند و با آرمان‌های شهدای والامقام، امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری تجدید پیمان کردند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید