Iranian Agriculture News Agency

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری:

مشارکت بیش از پیش زنان در طرح تولید و کاشت یک میلیارد نهال

انسیه خزعلی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری درجلسه هماهنگی برنامه روز جهانی زن روستایی بر مشارکت بیش از پیش زنان در طرح تولید و کاشت یک میلیارد نهال تاکید کرد.

مشارکت بیش از پیش زنان در طرح تولید و کاشت یک میلیارد نهال

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی موسسه آموزش و ترویج کشاورزی معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در این نشست به تولید محتوا ویژه کاشت یک میلیارد نهال و ایجاد نهضت مردمی اشاره کرد.

محمدمهدی قاسمی معاون سازمان تات در این نشست ضمن تاکید بر نقش‌آفرینی زنان روستایی و عشایری در توسعه روستایی و امنیت غذایی کشور گفت: اجرای پروژه‌های خاص زنان که در راستای سیاست‌های وزارت متبوع است، ضرورت دارد .

وی در این جلسه در ارتباط با نقش زنان تسهیلگر توسعه روستایی و عشایری، جایگاه صندوق‌های اعتباری خرد زنان در توسعه اقتصاد روستا و جلوگیری از مهاجرت روستاییان را تاکید کرد.

سرپرست موسسه آموزش و ترویج کشاورزی همچنین گفت: در بازدیدهای استانی معاونت امور زنان و خانواده، بازدید از مجموعه فعالیتهای صندوقهای خرد نیز در دستور کار قرار گیرد.

در این جلسه سرپرست و مشاور زنان در سازمان امور عشایری و مدیر کل دفتر توسعه فعالیت‌های کشاورزی زنان روستایی و عشایری حضور داشتند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید