Iranian Agriculture News Agency

پیگیری‌های سازمان جنگل ها نتیجه داد؛

سند جنگل‌های آقمشهد صادر شد

مدیرکل دفتر ممیزی و حد نگاری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور از صدور سند مالکیت جنگل های آقمشهد ساری به نام دولت جمهوری اسلامی به نمایندگی سازمان جنگل ها خبر داد.

 سند جنگل‌های آقمشهد صادر شد

به گزارش ایانا و به نقل از سازمان جنگل‌ها، میرصمد موسوی مدیرکل دفتر ممیزی و حد نگاری سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور اظهار کرد: با پیگیری های مستمر سازمان و رسانه های گروهی و مطالبه افکار عمومی سرانجام  با رای دیوان عالی کشور جنگل آقمشهد ساری به انفال برگشت و سند آن به نام سازمان جنگل‌ها صادر شد.

وی گفت: با صدور این سند، 6554 هکتار از جنگل‌های هیرکانی آقمشهد که پیش از این با رای دیوان عالی کشور که حکم موقوفه بودن آن صادر شده بود سرانجام از وقف خارج و در زمره اموال عمومی کشور قرار گرفت.

موسوی همچنین گفت: قوه قضاییه با پیگیری های سازمان جنگل ها از سال 99 روی پرونده آقمشهد ساری تمرکز و آن را به جریان انداخت و در خاتمه پس از «خلاف شرع بین» تشخیص دادن، حکم قطعی بر استمرار ماهیت ملی بودن جنگل آقمشهد ساری صادر شد.

مدیرکل دفتر ممیزی و حد نگاری سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور سر انجام دستاورد این اقدام را پیامی نویدبخش برای دوستداران منابع طبیعی دانست و در خاتمه از قوه قضاییه، سازمان ثبت اسناد و ملاک، رسانه های گروهی و تشکل های مردم نهاد بخاطر مطالبات و پیگیرهای آنان تشکر کرد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید