Iranian Agriculture News Agency

اکبری:

لزوم بهره‌گیری از تجارب مروجین معین در طرح یاوران تولید

معاون امور آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی گفت: در طرح یاوران تولید می‌توانیم از تجارب قبلی در رابطه با مروجین معین استفاده شود.

لزوم بهره‌گیری از تجارب مروجین معین در طرح یاوران تولید

به گزارش خبرنگار ایانا، علیمراد اکبری معاون امور آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی در جلسه امضا تفاهم نامه با سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی در رابطه با سامانه پیام رسان تاک (شبکه اجتماعی کشاورزی ایران) اظهار کرد: این سامانه به تازگی راه‌اندازی شده که مقرر شد این برنامه به سایت معاونت آب و خاک لینک شود و به صورت کشوری اطلاع رسانی شود.

وی با اشاره به طرح یاوران تولید تاکید کرد: در بازدیدهای مسئولان پهنه از مزارع و باغات، باید مدیران استانی در بخش آب و خاک هم حضور داشته باشند تا از نزدیک با مشکلات پهنه‌ها در این زمینه آشنا شده و موانع را مرتفع سازند.

اکبری تصریح کرد: در طرح یاوران تولید می‌توانیم از تجارب قبلی در رابطه با مروجین معین استفاده شود.

وی با تاکید بر اهمیت مسائل زیست محیطی در بخش کشاورزی اذعان کرد: باید توجه به مسائل زیست محیطی و اجتماعی در راستای بهره‌وری و توسعه پایدار در دستور کار قرار گیرد.

وی در رابطه با حضور بهره‌برداران در برنامه تلویزیونی رویش خاطرنشان کرد: باید هماهنگی‌های لازم جهت حضور مدیران استانی و ستادی و همچنین بهره‌برداران بخش آب و خاک در برنامه رویش با رویکرد افزایش کیفیت در اجرای برنامه‌ها، انجام شود.

در پایان این جلسه،‌ سه تفاهم نامه همکاری بین سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و موسسه آموزش و ترویج با معاونت امور آب و خاک وزارت جهاد کشاورزی امضا شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید