Iranian Agriculture News Agency

در دیدار با معاون رئیس جمهور بررسی شد:

امکان جذب نیرو و تصویب ساختار تشکیلاتی یگان حفاظت سارمان جنگل ها

معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور با معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور دیدار و گفتگو کرد.

امکان جذب نیرو و تصویب ساختار تشکیلاتی یگان حفاظت سارمان جنگل ها

به گزارش ایانا به نقل از سازمان جنگل‌ها، مهندس خلیل آقایی با مهندس جمشید انصاری در خصوص جذب نیرو و ساختار تشکیلاتی یگان حفاظت سازمان دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار مهندس آقایی معاون وزیر و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور ضمن برشمردن اهمیت حفظ و حراست عرصه ۱۳۵ میلیون هکتار کشور، نقش و جایگاه یگان حفاظت سازمان را در این راه پرمخاطره بسیار مهم دانست و خواستار جذب نیرو و تصویب نهایی ساختار اداری یگان با هدف توسعه، ارتقا و تحکیم یگان حفاظت و بالا بردن ضریب حفاظت از منابع طبیعی و انفال شد.

بر اساس این گزارش، در این دیدار رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور قول مساعد برای جذب نیرو و تصویب ساختار تشکیلاتی یگان حفاظت این سازمان را داد.

گفتنی است یگان حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور یکی از زیر مجموعه‌های پلیس پیشگیری نیروی انتظامی است که با درخواست و تأمین بودجه از سوی سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری ایران کشور و با تصویب ستاد کل نیروهای مسلح از اواخر سال ۱۳۸۴ رسماً تشکیل شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید