Iranian Agriculture News Agency

ورود خیرین به عرصه اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت

طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت به عنوان یکی از طرح‌های مهم و اساسی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به دلیل اهمیت و ضرورت آن در کشور، پای خیرین را نیز به عرصه کشاند.

ورود خیرین به عرصه اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت

به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور، ضرورت اجرای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در ایران به دلیل دارا بودن شرایط اقلیمی خشک و نیمه‌خشک و پایین بودن میزان سرانه فضای سبز و پوشش گیاهی و جنگلی بر هیچ کس پوشیده نیست و از این رو بسیاری از نهادها و سازمان‌ها و افراد خیر و تاثیرگذار جامعه به صورت خودجوش جهت عینیت بخشیدن به طرح درختکاری در کشور احساس مسوولیت کرده و پای به این عرصه نهاده‌اند.

در این راستا خیرین مدرسه‌ساز کشور در سازمان منابع طبیعی با عباسعلی نوبخت رییس این سازمان درباره نقش و مشارکت مجمع خیرین مدرسه‌ساز نشست مشترک برگزار کردند.

معاون وزیر و رییس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در این نشست، گفت: جای بسی خوشحالی است که انسان‌های خیر در کنار ساخت مدرسه و مسجد پای به عرصه منابع طبیعی نهاده‌اند و به امر درختکاری روی آورده‌اند.

نوبخت ادامه داد: این حضور و مطالبه‌گری قطعاً مسوولیت ما را در ادامه مسیر بسیار سنگین و دوچندان خواهد کرد.

وی اقدامات مجمع خیرین مدرسه‌ساز را اقدامی عاقبت‌بخیر دانست و از خیرین برای حضور در روز جشن درختکاری که با شعار "با مشارکت مردم برای مردم" در پانزدهم اسفند ماه آغاز می‌شود، دعوت کرد.

درختکاری حریم جاده تهران – قم توسط خیرین

بر این اساس، مقرر شد مجمع خیرین مدرسه‌ساز در راستای مسوولیت اجتماعی با مشارکت و همکاری منابع طبیعی استان تهران بخش قابل توجهی از حریم جاده تهران – قم را درختکاری کنند.

 

 

منتشرکننده خبر: شیما علایی

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید