Iranian Agriculture News Agency

وزیر جهاد کشاورزی:

ایجاد بستر تولید نهال در مدارس، اقدامی نوآورانه و موثر است

وزیر جهاد کشاورزی در مراسم آغاز طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت بر لزوم گسترش فرهنگ درختکاری تالکید کرد.

ایجاد بستر تولید نهال در مدارس، اقدامی نوآورانه و موثر است

به گزارش خبرنگار ایانا، محمدعلی نیکبخت در مراسم آغاز طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت که امروز 11 آذر ماه با حضور وزیر آموزش و پرورش، رئیس سازمان مراتع و آبخیزداری و مدیران و دانش آموزان دبیرستان ماندگار البرز برگزار شد، ضمن برائت از رژیم صهیونیستی و آماریکا و آرزوی پیروزی برای تمام مسلمانان جهان گفت: برای ما باعث شادی و افتخار است که امروز در مکان مقدسی مانند مدرسه، طرح بزرگ مردمی کاشت یک میلیارد درخت را در  حضور دانش آموزان عزیز آغاز می کنیم. 

وی در ادامه در جمع خبرنگاران با قدردانی از وزارت آموزش و پرورش برای فراهم آوردن بستر تولید نهال در مدارس گفت: این قدم جدید و اقدامی نوآورانه است که می تواند تاثیر بالایی در فرهنگ‌سازی قشر جوان و دانش آموز به عنوان پایه و نهاد اصلی جامعه داشته باشد.

  نیکبخت ادامه داد: این که دانش آموزان از سنین پایین آموزش یاد بگیرند که نهال چه مراحلی را از زمان تولد تا کاشت و نگهداری طی می کند، باعث می شود با ثمرات آن به صورت ملموس آشنا شوند و این فرهنگ از طریق دانش آموزان به خانواده و متعاقبا به سطح جامعه منتقل می شود. 

وزیرذ جهاد کشاورزی اعلام کرد: ما در وزارت جهاد کشاورزی خود را متعهد می دانیم که در این کار ویژه در کنار وزارت آموزش و پرورش قرار بگیریم.

به گزارش خبرنگار ایانا، در ادامه این مراسم ضمن امضای تفاهم نامه مشترک بین وزاری جهاد کشاورزی و آموزش و پرورش، نهال هایی به دست وزرا قرص، و مرکز تولید نهال دبیرستان ماندگار البرز افتتاح شد.

 

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید