Iranian Agriculture News Agency

اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت نیازمند اراده بزرگ و عزم جهادی است

نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: کاشت یک میلیارد درخت یک اقدام بزرگ و جهادی بوده که نیازمند اراده بزرگ و عزم جهادی است.

اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت نیازمند اراده بزرگ و عزم جهادی است
به گزارش ایانا به نقل از روابط عمومی حوزه نمایندگی ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن ربانی نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی با تبریک ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار کرد: حضرت زینب (س) نماد زهد، صبوری، قهرمانی، شجاعت و شایستگی بوده و در کنار کسب علم و دانش، جایگاه والایی داشتند.
 
وی در ادامه با اشاره به جنایت رژیم صهیونیستی نسبت به مردم غزه گفت: از شرایط سختی که انسانیت و مخصوصاً جهان اسلام گرفتار آن است، مسئله ظلم و توحش نسبت به مردم غزه است.
 
ربانی در ادامه به کاشت مردمی یک میلیارد درخت اشاره کرده و عنوان کرد: آنچه که زحمت کشید شده قابل قدردانی است و به عنوان یک کار ارزشمند تلقی می شود.
 
وی ادامه داد: حوزه نمایندگی جزو بازوان اصلی طرح کاشت یک میلیارد درخت است؛ کارهای بزرگ نیازمند یک اراده بزرگ و عزم جهادی است و ضمن پذیرش انتقادهای دلسوزانه، برخی مخالفت ها یا عدم همراهی ها، نباید تزلزلی در عزم و اراده مجریان طرح ایجاد کند.
 
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی تصریح کرد: مردمی کردن کاشت درخت یک مسئله حیاتی است که مردم نسبت به درخت مانند فرزند خود احساس مسئولیت کنند.
انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید