Iranian Agriculture News Agency

ثبت بیش از 13000 استعلام در سامانه پاسخگویی به استعلام تخصیص اراضی

ثبت بیش از 13000 استعلام به صورت کاملا الکترونیکی با سازمان امور اراضی در سامانه پاسخگویی به استعلام تخصیص اراضی یکی از دستاوردهای مهم این سامانه است.

ثبت بیش از 13000 استعلام در سامانه پاسخگویی به استعلام تخصیص اراضی

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان منابع‌طبیعی و آبخیزداری کشور، سامانه پاسخگویی به استعلام تخصیص اراضی به‌عنوان یکی زیرسامانه‌های "سامانه جامع حفاظت و امور اراضی" با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید گام مهمی در راستای تسهیل واگذاری اراضی به متقاضیان کرده است.

این سامانه مکان محور برای افزایش دقت و سرعت پاسخگویی با ارتباط الکترونیکی مستقیم با مراجع درخواست کننده (سامانه پنجره واحد مدیریت زمین و سازمان امور اراضی) درخواست‌های واصله را اخذ و پس از ایجاد گردش فرآیند به‌صورت خودکار نسبت به ارسال پاسخ به مرجع متقاضی اقدام می‌کند.

سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به‌عنوان متولی بیش از 80 درصد اراضی کشور و در راستای انجام وظایف قانونی خود در بهره‌برداری اصولی از اراضی ملی و مطابق با قوانین و مقررات مربوطه، اقدام به واگذاری بخشی از این عرصه‌ها در جهت گسترش فعالیت های کشاورزی، صنعتی، خدماتی، گردشگری و سایر فعالیت‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای کشور در جهت رشد اقتصادی، ایجاد اشتغال مولد و زمینه سازی برای خودکفایی کشور کرده است.

برای دستیابی به اطلاعات بیشتر درباره سامانه پاسخگویی به استعلام تخصیص اراضی اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید