Iranian Agriculture News Agency

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در بازدید از نهالستان بندرعباس:

هرمزگان پیشرو در تولید نهال است

رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور صبح امروز در بندرعباس گفت: هرمزگان با توجه به موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی توانسته از میزان تعهد تولید ۵ میلیون و ۵۰۰ هزار نهال در سال به مرز ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار نهال برسد.

هرمزگان پیشرو در تولید نهال است

به گزارش ایانا به نقل از مرکز اطلاع رسانی سازمان منابع طبیعی ازهرمزگان؛ عباسعلی نوبخت رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور در بازدید از نهالستان باغو بندرعباس گفت: طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در کشور با مشارکت مردمی و سایر عوامل به خوبی در حال پیشرفت است.

وی افزود: طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور از نیمه اسفندماه آغاز شده است و تا کنون به تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور رسیده ایم و این میزان از تعهدات ایجاد شده هم بیشتر است و نشان می دهد که مشارکت مردم و استقبال از طرح بسیار خوب بوده است.

نوبخت در پایان با تشکر از تلاش‌های عوامل اجرایی و دست‌اندرکار در نهالستان‌های استان هرمزگان گفت: در این استان کار بسیار خوب و با کیفیتی در تولید نهال انجام شده است و امیدواریم با تلاش‌های انجام شده، شاهد فعالیت‌های چشمگیرتری دراین حوزه باشیم.

در این سفر حسن وحید معاون آبخیزداری، امور مراتع و بیابان و عباس سمیعی مدیر کل دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید