Iranian Agriculture News Agency

فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی رازی شهرضا با حضور ابتکارافتتاح شد

فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی رازی شهرضا پیش از ظهر امروز چهارشنبه 27 اردیبشهت با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور افتتاح شد.

فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی رازی شهرضا با حضور ابتکارافتتاح شد

فاز دوم تصفیه خانه فاضلاب شهرک صنعتی رازی شهرضا پیش از ظهر امروز چهارشنبه 27 اردیبشهت با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست کشور افتتاح شد.

به گزارش ایانا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی محیط زیست اصفهان، معصومه ابتکار در حاشیه افتتاح این تصفیه خانه در جمع خبرنگاران، گفت: این دویست و بیست و چهارمین تصفیه خانه شهرک های صنعتی کشور است، که امروز در استان اصفهان افتتاح شد .

وی اضافه کرد: ایجاد این تصفیه خانه‌ها در دوران دولت تدبیر و امید به دلیل توجه ویژه این دولت به موضوع آب و محیط زیست، از سرعت بیشتری برخوردار بوده است .

ابتکار گفت: در شهرستان شهرضا مساله آب از اهمیت بالایی برخوردار است و هرگونه فعالیت‌های صنعتی و کشاورزی و در مناطق مسکونی باید با رعایت الزامات محیط زیست و توجه به بحث تصفیه و بازچرخانی منابع آب باشد .

وی بیان کرد: خوشبختانه افتتاح این تصفیه خانه گام مهمی در جهت حفاظت از منابع آب تصفیه شده و جلوگیری از آلودگی در فرآیند بازچرخانی و استفاده مجدد از پساب است . معاون رییس جمهور اضافه کرد: انتظار داریم این روند در مناطق مختلف کشور با جدیت دنبال شود .

معاون رئیس جمهور اعلام کرد: سازمان حفاظت محیط زیست به طور کامل در این زمینه نظارت دارد و در تصفیه خانه ای که امروز افتتاح شد سیستم اندازه گیری آنلاین پساب خروجی به اداره کل حفاظت محیط زیست استان متصل بوده و از نزدیک تمام پارامترهای مرتبط به پساب خروجی مورد نظارت و کنترل سازمان حفاظت محیط زیست قرار می گیرد .

ابتکار گفت: پیگیر این مساله هستیم که سیستم‌های پایش آنلاین (برخط) در همه شهرک‌های صنعتی کشور و صنایع بزرگ که این الزام را دارند، راه‌اندازی شود تا به‌طور کامل شرایط را پایش کنیم .

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید