Iranian Agriculture News Agency

مدیر جهاد کشاورزی چالوس:

14 هکتار اراضی کشاورزی چالوس به چرخه تولید بازگشت/ تخریب 72 بنای غیرمجاز

مدیر جهاد کشاورزی چالوس گفت: سال گذشته 14.2 هکتار اراضی کشاورزی این شهرستان آزادسازی و به چرخه تولید بازگشت داده شد.

14 هکتار اراضی کشاورزی چالوس به چرخه تولید بازگشت/ تخریب 72 بنای غیرمجاز

به گزارش خبرنگار ایانا در مازندران، یزدانقلی خزایی پول گفت: برابر دستور دادستان و حکم قطعی قلع و قمع و با حضور نیروی انتظامی و اکیپ گشت 131 مدیریت جهاد کشاورزی چالوس، سال  گذشته 14.2 هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان آزادسازی و به چرخه تولید بازگشت داده شد.

وی افزود: این اراضی پس از قلع و قمع 50 فقره دیوارکشی، 14 واحد انباری، 3 واحد بنای ساختمانی و 5 فقره پی ساختمانی آزادسازی و به چرخه تولید بازگشت.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چالوس بیان کرد: گشت حفاظت از اراضی کشاورزی این شهرستان به طور مستمر در حال رصد فعالیت های بخش کشاورزی است و با آن دسته از افراد سودجو که نسبت به خرید و فروش اراضی کشاورزی و تفکیک اراضی کشاورزی و ساخت و سازهای غیرمجاز در این اراضی اقدام می‌کنند، با قاطعیت برخورد خواهد کرد.

خزایی پول خاطرنشان کرد: هرگونه تغییر کاربری یا ساخت و ساز بدون مجوز مجازات به همراه دارد و علاوه بر قلع و قمع بنا، به‌ پرداخت جزای نقدی از یک تا سه برابر بهای اراضی زراعی و باغ‌ها به‌ قیمت روز زمین با کاربری جدید که مورد نظر متخلف بوده‌ است و در صورت تکرار جرم، به حداکثر جزای نقدی و حبس از یک تا ۶ ماه محکوم خواهند شد.

انتهای پیام

دیدگاه تان را بنویسید